夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 30
累積人氣: 1998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


二十二ノ刻:特別事件 分類: 未分類

今日上英文堂既時候,發生左一件好爆笑既事,

就係某零............係個"羅友"度push左D氣體出氣,

而且"香"味傳千里,香到可以令人進入夢香~~~~

佢仲要舉手認係佢放,睇黎佢好自豪自己可以放左個咁"香"既屁.....

"LLFF"(LIN LIN FINAL FANTSRY)標誌

佢地做咩=.=

望咩呢佢.....






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)


Avril~ 於 2007-10-11 04:41 PM 發表:
To Zeta:你係唔係得罪左佢呀.....?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

照你咁講,我地成枱人都要比佢睥住!!!!!
Posted at 2007-10-11 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ZeTa 於 2007-10-08 10:59 PM 發表:
唔通西哥啤住我.. -o-
我就坐係佢啤住個位..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有咁既可能,除北之外可能睥緊女
Posted at 2007-10-11 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]