今日西哥終於都比左真玩得到既ps2碟我啦,
集game係龍珠sparking meteor,係sparking系列第3集,
今次最可怕既係有得用佢......
大家絕對唔洗驚恐,其實小雲一早係龍珠動漫都有出過場,
而且兩套作品都係鳥山明作
另外,我同飯兜一齊行去西鐵站個時發生左件搞笑野,
話說我同飯兜行單車徑,有班扮晒勁既男仔好快咁踩過我地身邊,
之後最尾個男仔諗住好有型咁轉彎,點知佢個其中一邊個腳踏甩左,
佢就炒左車,不過冇咩事,之後佢就好"魚"咁企返起身,
仲望住我同飯兜,搞到我同飯兜好想笑,但又要忍(扮型?後果就會咁....)
我同飯兜就急急腳咁走左,我心諗佢應該要買返部堅D既單車.......