今日西哥比鄧仲良激到精神分裂!!!!
我地將佢分裂左既兩個人格名為西&東,
一個就係喜&樂,一個就係衰同怒.......
而且條友今日又有一個新既英文名,叫做JOHN(裝屎)
真係好鬼死襯佢呀!!!!!!!!!!
係2點個時,我地個班去左屯門大會堂睇話劇,
叫做"橫觀直看打斜LOOK"~~~~~
係講一個去滾既男人,愛佢既老婆,疼愛佢但唔識表達既老豆,
主要係想我地由唔同既角度去睇事物同宣揚愛...
輕鬆搞笑,又可以帶動意識,係我最鐘意既方式,
角色我鐘意個老豆既裳哥,講佢地細個個時真係笑到我肚痛!!!!