夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 26
累積人氣: 1994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


二十五ノ刻:橫觀直看打斜LOOK 分類: 未分類

今日西哥比鄧仲良激到精神分裂!!!!

我地將佢分裂左既兩個人格名為西&東,

一個就係喜&樂,一個就係衰同怒.......

而且條友今日又有一個新既英文名,叫做JOHN(裝屎)

真係好鬼死襯佢呀!!!!!!!!!!

係2點個時,我地個班去左屯門大會堂睇話劇,

叫做"橫觀直看打斜LOOK"~~~~~

係講一個去滾既男人,愛佢既老婆,疼愛佢但唔識表達既老豆,

主要係想我地由唔同既角度去睇事物同宣揚愛...

輕鬆搞笑,又可以帶動意識,係我最鐘意既方式,

角色我鐘意個老豆既裳哥,講佢地細個個時真係笑到我肚痛!!!!






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)


siuwai410 於 2007-10-13 02:54 AM 發表:
嘿 .我都cm俾你先 =]''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yukina 於 2007-10-12 10:22 PM 發表:
哈哈哈....西哥叫阿john呀???
kattun都有個john喎~~~~赤西john嘛!!!!!!
有機會再同你講呀!!!!!
今日果個真係幾好笑呀~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]