尋日我老媽既親戚黎左香港玩,
佢地會係我屋企住一個星期,
佢實同佢地講野都幾煩,佢地6個之中得一個識英文,
其餘幾個就識少少,其他就講泰文(我唔識講呀)
所以講野就只係搵一個人講,
個位大姐以前做教書,而家做文職,英文好我好多(當然啦)
同佢講野算係可以溝通啦~~~~
講返今日,朝早問佢地識唔識golf&mike,
佢地有D雖然唔識英文,但係聽到我講佢地就即時點頭,
果然,唔單只日本,係佢地自己國家都一樣出名~~~
仲有一件事,又係關於西哥,今日放學既時候,
我地一班友係度睇住西哥,睇下佢會行係邊個隔離,
結果係鄧仲良,我地即時大笑,因為西哥好似鄧生條"令",
最後西哥唔跟鄧仲良,跟左吳仲亮走,
佢放學只係會跟兩個人走(係必定)
一個鄧仲良,一個吳仲亮....西哥真係.....癈事話佢.......
|