此日,lo+之壽辰也,卻不利近人,
起奈,胃痛也,吾,pp屠龍時冇電之~~~
嗚呼~~但祝lo+生辰快樂~~~~
冇錯,今日就係lo+生日,另外同時又係陳浩良生日喎,
咁係咪即係同年同月同日生呢?????
pe堂個時,我同起奈同呀蚊打藍球,
但係打打下竟然同數學拉上關係,走去計入球概率,
之後仲發現到學校原來有成10幾20個新波,
哇,攞就只係攞D舊波比我地打,你話學校對我地幾好~~~~
放學視藝補課個時,陳X敏小姐就畫左d唔知咩既關係圖,
可能係又有個隻似豬既生物既偷窺狂係入面,我就冇得睇....