今日早放喎,咁我就同左lo+,起奈,陳x敏大姐,同Dr.高佬,
一齊去四圍遊來遊去,之後Dr.高佬脫隊,
我地4個人就諗住行去書軒啦,本來起奈有想走既意思,
但因為陳大姐,所以冇走,咁行多一陣,
陳大姐話眼訓,跟住就極速閃人,向屋企狂奔而去,
咁就留底左起奈一人,起奈變無奈............
去左書軒買完漫畫之後,lo+閃人前就叫我送起奈返歸,
起奈話唔洗又叫我追番lo+同佢一齊返歸,但佢已經唔見人影,
行到屯門圖書館前面既我呆左咁企係度,咁我應該做咩呢????
好無奈地走左去屯門公園度坐左成個鐘睇漫畫,
你話我無聊,咁都冇法,屋企太多人,我又唔想返去,
佢地又閃晒,咁我一條友仔可以做咩呢.........
睇睇下突然遇到"saburu",佢同我講左一陣野,
話而家佢做緊清潔,傾傾下佢要返工所以走左,又剩底我一個,
坐坐下個得個度幾靜,都唔錯(有點兒好似呀伯,但一個人無法啦..)
之後就好無奈咁返坐車屋企...............
|