夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 4
累積人氣: 2012
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


三十一ノ 刻:虛無....... 分類: 未分類

今日早放喎,咁我就同左lo+,起奈,陳x敏大姐,同Dr.高佬,

一齊去四圍遊來遊去,之後Dr.高佬脫隊,

我地4個人就諗住行去書軒啦,本來起奈有想走既意思,

但因為陳大姐,所以冇走,咁行多一陣,

陳大姐話眼訓,跟住就極速閃人,向屋企狂奔而去,

咁就留底左起奈一人,起奈變無奈............

去左書軒買完漫畫之後,lo+閃人前就叫我送起奈返歸,

起奈話唔洗又叫我追番lo+同佢一齊返歸,但佢已經唔見人影,

行到屯門圖書館前面既我呆左咁企係度,咁我應該做咩呢????

好無奈地走左去屯門公園度坐左成個鐘睇漫畫,

你話我無聊,咁都冇法,屋企太多人,我又唔想返去,

佢地又閃晒,咁我一條友仔可以做咩呢.........

睇睇下突然遇到"saburu",佢同我講左一陣野,

話而家佢做緊清潔,傾傾下佢要返工所以走左,又剩底我一個,

坐坐下個得個度幾靜,都唔錯(有點兒好似呀伯,但一個人無法啦..)

之後就好無奈咁返坐車屋企...............






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]