今日成班5b一齊去赤柱度玩,
其實赤柱係我一直好想去既地方,因為個度夠靜,
而且生活夠晒悠閒,老左真係想去個度住(有錢既話),
咁參觀完美利樓個D景點,終於可以自由活動,
即刻衝出去自己一個行,自己一個係個度行係一件唔錯既事,
行行下又於到顏SIR佢地,成班人行都算一件唔錯既事,
咁之後去左食野啦,行多一陣就要走(真係掃興)
咁上到車呀起奈就唔係咁開心,咁我問高佬咩事,
高佬又話我後知後覺,但係我真係完全唔知發生咩事,
起奈就話冇講過比我聽所以冇野啦,突然比我一種感覺又係好無奈,
不過算啦.......還掂我本來就係咩都唔知......