夢與現實交錯之地
困於悲傷的籠子...在四周寧靜之下....
在夢中永遠沈睡下去...替別人承受痛苦...
還是在現實中面對著自己的痛苦?
緣如絲....糾結纏繞...
恰似愚昧可悲的彼岸花...
憤怒...哀傷...淚已盡....沈睡吧
SDK328
暱稱: 忍霧遙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死去死去死去死去死...
2008-02-20
2008-02-03
四十七ノ刻:聖誕假期
四十六ノ 刻:去呀屈屋企...
文章分類
全部 (52)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 17
今日人氣: 5
累積人氣: 1963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


三十四ノ刻:yuki出產記念日 分類: 未分類

今日係yuki生日,我地成班同學就決定去打邊爐,

大約十多個人(有兩位係唔係同學:屎坑兄,同今日既女主角既王子:金豬兄)

我係會計補課之後就先返左屋企沖涼再出門口,

其實都趕,因為約左6:30,我搞掂晒D野出門口已經6點10分,

去到目的地遲左5分30秒左右,還好有人遲過我,

等緊鄧仲良個時,班女仔話我身上陣香味又出現,

個陣味應該係d潤膚露散發出黎,因為我冬天個時皮膚好乾燥,

所以一定要查D潤膚露,真係咁香咩???(註:LEE d唔係洗衣粉味....)

遲到既係鄧仲良同顏SIR,因為佢地去剪髮,但睇落好似冇剪.....

我地玩得幾開心嫁,不過後段就有點失儀,因為飲左少少酒,

而且加埋西哥D膠話,話同我隻秋可以將我打倒,整到我有點失儀,

真係唔好意思~~~~~~最後玩到10點幾就返歸......






訪客留言 (返回 SDK328 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]