今日係yuki生日,我地成班同學就決定去打邊爐,
大約十多個人(有兩位係唔係同學:屎坑兄,同今日既女主角既王子:金豬兄)
我係會計補課之後就先返左屋企沖涼再出門口,
其實都趕,因為約左6:30,我搞掂晒D野出門口已經6點10分,
去到目的地遲左5分30秒左右,還好有人遲過我,
等緊鄧仲良個時,班女仔話我身上陣香味又出現,
個陣味應該係d潤膚露散發出黎,因為我冬天個時皮膚好乾燥,
所以一定要查D潤膚露,真係咁香咩???(註:LEE d唔係洗衣粉味....)
遲到既係鄧仲良同顏SIR,因為佢地去剪髮,但睇落好似冇剪.....
我地玩得幾開心嫁,不過後段就有點失儀,因為飲左少少酒,
而且加埋西哥D膠話,話同我隻秋可以將我打倒,整到我有點失儀,
真係唔好意思~~~~~~最後玩到10點幾就返歸......
|