聖誕快樂!! 今日比人昆左去洗衣店拎杉... 又話3分鐘唔洗去到... 點知行成半個鐘都未到... 仲有著住個布拖鞋... 行到腳都痛埋... 仲要d路人係咁望住我... 下次唔會再幫你去洗衣店到拎杉!!" 仲有今日唔知做咩成日肚痛~~" 一係笑到肚痛,一係食到肚痛 痛到腳軟埋...'' 嘩...如果成果假期..都係咁... 學都唔洗返= ='' 祝大家收到自己想既聖誕禮物~~" 仲要幫程小姐影相 打牌唔好帶佢去鋪鋪程