| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 18 日 星期日  | |
年初一啦  |
又到大年初一啦, 今年雖然都係要番工, 好希望事事順利, 新一年新開始...人人都好啦
放工就回家無咩特別, 今日係公司都好悶焗, 無咩做...
|
| 刊登時間︰2007-02-18 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 14 日 星期三  | |
| 好耐無一齊過情人節 |
如果無記錯應該都有兩三年無同小B一齊過情人節, 雖然今年都唔見得有咩特別...但係都叫做一齊啦...仲加埋呀聲同塋塋...係旺角睇完戲(不過係分開戲院睇), 之後就一齊係旺角球場行花市, 跟住買佐對鞋...就番上水食唔知飯定宵夜, 就係甘樣就過佐一個完全唔溫馨唔浪漫既情人節。 |
| 刊登時間︰2007-02-18 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一  | |
| 哈哈哈... |
哈哈哈...好耐未試過好似今日甘...SO HAPPY...
小B陪我行街呀, 今日一早就出門口...行呀行呀...玩到日落西山先番屋企, 做佐好多好耐無做OR係未去過既地方...小B好耐好耐未試過陪我行街啦, 仲買佐好多件衫比我添呀...我地中午既時候又行佐玉器街, 我同小B都買都自己想要既野, 而我就終於買到我一直都好想買既紫色玉介指啦. 哈哈...好靚架, 跟住就食野買衫...成六七點先番上水, 仲去百佳買佐啤酒架, 不過小B太眼瞓啦, 我地係無飲到既...唔緊要啦, 留番下次啦。
今日真係好開心, 好耐都未試過甘開心, 小B多謝你啊!!! |
| 刊登時間︰2007-02-06 03:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 65 | »
|