everything will be better
習慣成自然了...
SHADOW517
暱稱: 力高影子
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
到底是為寫而寫嗎...?
終於發生
好氣奮
今日個人做咩個心甘忐...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 5 日  星期日   陰天
天氣令人心情都差埋

明天我就放假.希望唔會就甘過佐一日啦...

果然放工就係瞓到成七點幾,仲要成23點先食晚飯...(無計啦,我個米飯班煮要瞓呀嘛...)

刊登時間︰2006-03-05 12:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 4 日  星期六   晴天
有朋友真好... 開心

明天小B又放假啦,唔知我地會點呢?希望佢唔會又係甘瞓啦!!

好多人以為我係一個好多野講既人,大多都會誤會我好喜歡交朋友(其實錯啦)我一d都唔鐘意...但係今晚我真係好開心...因為我同佐sarah&興仔一齊出去食飯呀,(本來只係約佐sarah既,點知我日頭時兩頭都約,so咪攪到約晒兩個囉...好彩都無咩悶場)同朋友傾計真係好開心,可以毫不保留甘咩都傾...暢所欲言,由畢業到依加我都覺得始終係同學輩時識既朋友最有感情...so我琴晚真係好開心呀,亦可能係太耐無見啦...

今個三月要節儉d先得啦,又要配con,又要做人情(真係好可憐呀)要加油努力呀!!!

刊登時間︰2006-03-04 05:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天
我愛NEW YORY...

今日一放工,啦啦聲仆走, 平時我好少架嘛...就係為佐一個NEW YORK CHEESE CAKE同埋燒隻CD,所以就去佐AMY屋企仲食埋飯先走...個CAKE係佢親手整架,真係好正,哈哈... 真係百食不厭呀...係佢屋企食一件,夜D番到屋企又食多DD...

食蛋糕時比我既感覺係好幸福架,所以心情唔靘時,特別係整番件濃既CHEESE CAKE真係一流

刊登時間︰2006-04-01 11:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]