| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 22 日 星期四  |
| `day4 |
今日心情 1般 -V-
C` OK開心-V-`` 老師1入到尼睇得出心情 差- -`過左1陣就冇事XD
M`做上年U.T. 卷`
RECESS` 搵YIN- -
M`對卷 ``
E`刀系做上年U.T.卷`
RECESS`YIN 話D 燒賣好好食-00-''
IS X2` 全堂實驗``1D刀吾悶XD''
LUNCH'' 返左屋企食`
CUA`+A`悶 -00-'' 改變梵高= =``
AFTER SCHOOL` 地理-00-'' 我同 YIN 明晒之後 早走 -00-
見到房凱欣`` XD''
5:30 補習``` IS-00-'' 勁易-00-
|
| *`POST TIME`:2007-03-22 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
| `day2'' 校際音樂節.. |
今日系校際音樂節:)
happy`ya''
PEX1 ONLY`冇著PE 衫-V- 比人罰-00-''
THEN 就去 屯門大會堂-00-'' 第3隊`
計埋之前果D 即系第11隊比賽`-00-;;
第3呀XD'' YA` 84分-00-''
冇諗過會有呢個成績`-00- 因為自問真系唱得差過人`
呀SIR 聽到O晒咀``-.- 開心到飛起去拎分紙-00-''
THEN 12點幾就返學校``返到學校吾駛上第6堂``
YA`>V<'' 返歸果陣 同文博雄坐``-0- 狂叫我比貼紙相佢睇-00-''
[ 有什麼好睇?! ]'' 無奈 ING;; 成日搶銀包-00-''
今日比 我打左十多錐` 有乜野感想?!
-00-'' ` THEN 打鐘XD'' LUUCH 我飛奔上去 叫EK 等埋我-V-
點知佢地落左去 -V-'' 之後 EK上返尼搵我-00-''
去左7仔食野``XD'' -0-'' 吾知系咪因為冇胃口`
食左10粒燒賣已經好飽-V-'' XD''
佢地又食雪糕``XD'' [ 引我MA?!-00-'' ]
IS`對作業`
CH` 悶-000000000000-''
放學`同YIN + CALLY `-00- 甩白燕嫦` 佢無啦啦 起後面出現-00-''
超級無奈`甘刀追到-00-'' THEN 我地又想甩佢-00-'' 話去CALLY 屋企-00-
點知起KAWAII 又見到佢-00-'' FEEL 到佢知道 我地想 避佢XD''
哈=V= 之後 去左YIN平台`` 傾計傾到 5點幾-00-'' 好開心呀XD''``
to kaman` 講真-00- 我吾系好鐘意 你D反應-00-'' 太誇-00-'' |
| *`POST TIME`:2007-03-20 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 49 | »
|