今日6:00起身, 之後刷牙,換3, 6:30出門口, 番到學校8:00, 之後上課室點名, 班主任冇番..李SIR上嚟點名兼上ECON堂, 之後阿SIR對卷, 之後上PE堂,好開心,唔洗上堂, 之後上ENG堂,又係對卷,講分,抄答案, 之後上數學堂都係對卷,講分,抄答案, 之後就放學,番屋企,叫外買食.. 食緊就打呢篇日記喇!!
今日9點鐘起身, 之後刷牙,換3, 同姑姐一齊搭小巴, 去到聯和墟轉小巴到粉嶺, 約左老公仔9:50係粉嶺火車站等, 之後一齊行番學校, 之後老公仔考口試先, 佢考完我先啱啱入去考, 到我考完之後, 同老公仔一齊搭巴士番天水圍食lunch, 今日unch食粥呀!!之後老公仔上左我屋企, 之後老公仔2點幾走左lu, 之後我就開始打呢篇日記喇!!