| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
| 好開心呀!! |
分類: 未分類 |
今日7:45起左身啦,,
之前就去華明同WING搭車去"天平體育館"
到左之後,,WING帶左我去"龍深體育館"
點知佢係以為"天平體育館"="龍深體育館"
我地係果度行左陣..都唔見其他人
咁就打左比天兒,,果陣先知去錯地方..
咁我地跑左過去"天平體育館"..
到左比人鬧,,
之後就猜波,,猜左一陣見到「高佬」O晒咀..
之後入去打比賽啦,,,
一開始就領先啦..
嗌BEST嗌到喉嚨痛..-.-
不過都直得既..
到打完兩賽之後,,我見到"溫明"又O左
之後就走人LU..
去搭車,,又係去錯左地方..
之後打電話比格格..問佢點搭車..總於搵到,,
等緊車果陣見到SO子,,佢好型呀!!
佢仲幫我拎左個波..太好啦,,唔洗我拎
SO子好好好好好人呀!!!
番到黎同格格去大快活食野..食食下先到WING..真係Q..
之係佢話約左人打籃球..咁我就同埋佢去..不過我冇打..
佢D FDs 個個都係好矮..
我就叫佢叫埋阿秋落黎.,..
之後仲叫埋焯蓉蓉打波..好好好開心呀!!
打左大約一個鐘就左lu..
|
|