★""] 珊珊-]+*日誌
--["我唔係成日都會寫的啊!!
SHANKIM
暱稱: ★""] 珊珊-]+*ShAn
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛1E*//
2007-06-12
愛1E*//
愛1E*//
2007-06-10
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 15
今日人氣: 5
累積人氣: 883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


好開心呀!! 分類: 未分類

今日7:45起左身啦,,

之前就去華明同WING搭車去"天平體育館"

到左之後,,WING帶左我去"龍深體育館"

點知佢係以為"天平體育館"="龍深體育館"

我地係果度行左陣..都唔見其他人

咁就打左比天兒,,果陣先知去錯地方..

咁我地跑左過去"天平體育館"..

到左比人鬧,,

之後就猜波,,猜左一陣見到「高佬」O晒咀..

之後入去打比賽啦,,,

一開始就領先啦..

嗌BEST嗌到喉嚨痛..-.-

不過都直得既..

到打完兩賽之後,,我見到"溫明"又O左

之後就走人LU..

去搭車,,又係去錯左地方..

之後打電話比格格..問佢點搭車..總於搵到,,

等緊車果陣見到SO子,,佢好型呀!!

佢仲幫我拎左個波..太好啦,,唔洗我拎

SO子好好好好好人呀!!!

番到黎同格格去大快活食野..食食下先到WING..真係Q..

之係佢話約左人打籃球..咁我就同埋佢去..不過我冇打..

佢D FDs 個個都係好矮..

我就叫佢叫埋阿秋落黎.,..

之後仲叫埋焯蓉蓉打波..好好好開心呀!!

打左大約一個鐘就左lu..

 

 

 

 






訪客留言 (返回 SHANKIM 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]