今日起身冇野做..悶到死..
好乖咁樣搵中文..因為聽日要Dict..
一段時間之後同左YUNG傾左陣電話..
之後同佢落寶悅買禮物比LAM"..
簡極都唔知簡咩好呀!!好鬼火(.\ /.)
根住最後簡左買相簿比佢..都幾靚嫁..!!
買完YUNG倍我去借碟睇..都唔知借咩好..
咁就打電話問"哥哥"..佢話"你鍾意啦..我無所謂"
借完去左買零食邊睇碟邊食..
點知上到去..D零食食晒..都未開始睇碟..
睇睇下隻碟訓著左..悶到咩咁..仲以後有方力會好睇添..
夜晚冇野做..又冇電視好睇..
係度溫英文..又要QUIZ..又要DICT..
OH SHIT!!!!
訓Lu..zzZ
|