★""] 珊珊-]+*日誌
--["我唔係成日都會寫的啊!!
SHANKIM
暱稱: ★""] 珊珊-]+*ShAn
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛1E*//
2007-06-12
愛1E*//
愛1E*//
2007-06-10
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 15
今日人氣: 8
累積人氣: 886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天


F.1最後一次烹飪堂 分類: 未分類

今日上家政非常順利咁度過左..

一開始默書,,唔知點解,,突然有D字唔記點串,,-__-"冇10分啦

不過都好過徐偉杰,,MISS HO用中文同佢講個題目佢都默錯..

講書果陣同YUNG一齊坐,,好好笑..傻豬聽到我地講又係度笑..^^

MISS HO 煮APPLES 果陣果蘋果味「香」簡直想嘔呀..!!

都唔明28號話好香..OH NO..!@!

到我地煮果陣,,要切蘋果,,同我一組果兩條友都唔知佢地點切,,切得勁樣,,又有D切斷左,,變得好細粒-__-"

仲要問我係唔係成日切,,切比邊個食..我真係想問下佢地,,你地有冇切過蘋果..

又係我煮...愈煮愈聞到陣嗅味,,超想嘔..-口-"

兒姐今日成日走埋黎幫我呀...正呀!!

兒姐同我講煮到差唔多要加水但我地冇拎到水,,兒姐同我講,,你去拎水,,我幫你睇住..真係好好人呀^3333^

過左陣兒姐又行過黎幫我落奶同肉桂粉..D肉桂粉嗅到阿媽都唔認得..

煮好上碟,,原來D蘋果切細粒左都唔係冇好處,,放係中間原來好靚..

唔小心放錯位要將蘋果反番轉,,"HI"到D焦糖落碟邊,,兩個死仔係度講,,哎呀!!冇啦冇啦,,衰左啦..

車..最後咪又比我整番靚..哈哈"  :P

每次整甜品都會係我地果組最快,,^^

番課室分雪糕勁CRAZY..!!

放學..奮進..

悶到飛起,,

落到去同LAM ..YUNG..WING..意意..LINLIN...許生...................打波,,

打左陣又黎TOILET大戰..!!

之後就走LU..

 

 






訪客留言 (返回 SHANKIM 的日誌)


火爆乂丸 於 2007-05-23 09:25 PM 發表:
唔係bo~~
我都覺得幾香...不過係唔好食之嘛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同你完全相反,,
 
我覺得幾好味,,:P
Posted at 2007-05-24 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



唐家俊 於 2007-05-19 06:11 PM 發表:
HIHI~~
SUP" U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX"  U "^333^
 
Posted at 2007-05-24 11:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丫sO 於 2007-05-12 06:19 AM 發表:
miss ho煮apple個時,d香氣一傳過黎...肥麟即刻「鍾」前睇...跟住徐偉杰同我講:「肥麟真係為食啦...」
不過佢d蘋果香氣真係幾香,,,我自己都有d頂唔順...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

肥麟佢係度煮果陣,,我又係度煮緊,,佢係咁問我"係唔係咁..係咪咁就得嫁啦??"
煩到死..!!!
Posted at 2007-05-12 11:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]