尋晚同今晚都唔知做咪鬼..-__-"
n咁早就話要食dinner,,
尋晚7點幾食,,,今晚6點幾就食左,,7點食完.....簡直變態
平時未到8點幾都唔會食飯...
今日我哥又去camp啦.."
佢佛誕可以放成1個禮拜呀..!!唔制呀!! .\ /.
好懷念我小學個畢業camp.. : ]
果3日兩夜真係好開心呀!!!!!XDDDDD
可以喊得好勁,,可以笑得好開心,,
唔知今年果級佢地玩得開唔開心呢..??
其實佢地去邊我都唔知..-___-"
------------------------------------------------------------.
講番今日係學校啦..
今日有咩特別,,同平時一樣,,有唔同既就係我竟然冇打瞌睡.
好勁!!
中文堂勁好笑,,
徐公公同張老師鬧串..結果比人罰抄
放學去奮,,奮完走左LU..
個個都走晒,,得我同萍萍一起歸家去...
|