| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ````=] 2007 年 7 月 9 日 星期一 晴天 |
| |
今日朝早`
10點幾;
出左去搵牙寶`..
{{著校服=.=' 因為廢是搵著咩丫嘛*}}
去左波T子食野-]
and 跟住走左去租碟睇*
行多陣`
撞到某某人條仔`''{{某某人吾同學校`}}
我見到佢條仔..
好似 似曾相識咁`;
可能系小學掛`=]
跟住就番屋企囉`'
果時撞正晒d小學番學時間..
勁比人望`-.-'
因為我見到既..{{小學生}}
10個有9個都識`[
番到屋企煲碟''
10分愛-3-'
有點點兒悶`!
跟住等埋我細佬放學番屋企`
就睇荒失失奇兵{n世之前}
我睇左一半`覺得太悶~
走左去訓教^0^==;
呵2'
|
| 刊登時間:2007-07-09 07:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 轉左風格喇`=] 2007 年 7 月 8 日 星期日 晴天 |
| |
轉了風格`亂整=
好耐都冇打過qooza喇`='
今日派成績表''
8點幾去拎`{{當然不是我啦*}}
我7點幾就醒左..
好驚自己升吾到班呀t3t'
又驚自己拎包尾-.-''
不過都好彩吾洗包尾`.
不過我就應該系升上2D>v<`
{{{maybe啦`最驚冇fd陪姐..}}
BYE* |
| 刊登時間:2007-07-08 05:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 好耐都冇打過qooza喇`=.=|| 2007 年 6 月 25 日 星期一 晴天 |
| |
今天去了ar寶的家玩玩`'
點知搭車果陣..
撞到個中文老師t3t'
去到好無聊呀,,
都吾知有咩做xd'
留下cm啦=]]
{{雖然我打左咁少野}}^0^ |
| 刊登時間:2007-06-25 05:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | »
|