今日返工呆足成日..................
放工果時同爸爸去左打機,,,,,,,,好次激~wakakakaka
之後爸爸帶我去食豬油渣麵...........而家腥嫁...............
之後返屋企練bass,之後同老婆msn~哩個日記係老婆開比我嫁xDDDD
我會日日打嫁啦^^