| «‹ October 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 考試~~~~ |
分類: 未分類 |
解決左~~就係解決左咁簡單!!
話說由12/6起就係考試
第一日考中文同音樂,,中文考作文,,揀左第3題-->撮寫同說明書
音樂考粵剧同歌剧,,簡單到乜咁,,佢未完第一首歌我已經做晒成份卷
第二日考中文的paper5同pe,,中文演講辞,,pe乱撞
第3日考英文所有paper1,,comprehension簡單到乜咁
writing兩個task叫我地giving advise
第4日考數學,,初步消息指54題mc only錯左一題
第5日考chem同sba,,d chem簡直就淨係出晒mole數同redox,,其他出少少
sba就都ok,,但係準備左d野就無用過咁濟
星期六同星期日都係8點鈡就上左自修室
19/6考phy同rme,,phy今次好過上好好好多,,起碼識答
rme就出斷背山同詩篇,,即使我唔仿作詩篇同唔做讀本問題,,都有55分响手
第7日考中文的reading同英文的listening,,呢日簡直就係浪費時間
個中文做一個鈡頭零3個字都唔夠時間
個英文就多左成个鈡出泥,,中間仲要有機件故障,,
基本上機件故障果時d人已經做左9成,,,做完之後差唔多全場都訓左成个鈡
第8日考bio,,完全xx,,得3題係同下學期教果d野有關,,其他全部上學期
好彩我捉pastpaper中左3題
最後一日考a.math同cit,,d a.math難以形容
個cit,,我溫左一個鈡都無,,合唔合格都成問題
又賤格又麻煩又有壓力的考試終於都過去喇
不過要準備聽日上午門等死,,仲要唔知點死
仲有的係我今日撞鬼,,我明明琴晚响自修室無開電話
今朝無端端叫我唔好sms過佢,,即時流汗,,「乜我琴日有掂過部電話咩??」
泥緊計劃-->溫書,,已經plan好左個時間表,,今個拜主要集中geography
7月8月科科都有平均6科裡面,,每科有6日,,1每日朝9晚10,,自修室渡過
除左星期4同星期6,,呢6科包括︰geography,phy,chem,bio,a.math,cit
數學响每個星期6的精進班,,中文,,英文同普通話响8月中開始,,
(如果普通話有時間的就玩埋佢)
預計泥緊呢個暑假好充實,,唔會有時間講仔同做其他野
有得講就好講喇,,23/6開始就無得講喇~~
|
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
頂!!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
激死我呀今個礼拜
星期日-->你呀,,楊進祿,,你唔好比我再見到你呀
雖然我好想見到你,,,但係我唔想見到你用果种眼神泥望注我呀
你再比我見到我掘左你對眼出泥
送埋你上北京做高力士入室弟子
星期一-->又係你呀,,楊進祿,,我話比你听呀
呢d係我地兩個人之間的事,,你唔好拖埋我媽咪落水
唔好再問候我媽咪呀,,唔係我上門搵你呀(我已經知道你住边)
仲有,,多謝ben哥,,你提無左好重要的電話號碼比我
星期二-->無野搞
星期三-->自修室,,我話比你地听呀,,睇自修室d食焦,,你再唔做野
你信唔信你出街比車車親呀嗱
星期四(今日)-->我話比你听呀「三好學生」
你唔好再下下都拎d史呢講呀下,,搞到你名留青史咖
死8公,,個個都反對你贊成??我話比你听呀
我地係理科泥咖,,你下下都舉ww2,,諾曼帝,,邸吉爾
你信唔信我將你變成佢地呀嗱
我話比你听呀,,,我今次oral攞唔到c/b,,,你出街小心比車車親
採釘死,,再唔係你小心d你行行下仆親呀
一個二個都正賤精
特別係你呀楊進祿,,唔好以為我中意你就唔洗旨意我唔你呀
最衰都係你,,唔係你我洗分心
唔係你,,我會有咁嬲!!
我捉住你幫你咩咖!! |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 最後48堂4e的課 |
分類: 未分類 |
2/6/2006
<<最後四十八堂四戊班的課>>
<<4e with morrie>>
第一日
今日rme堂終於都睇晒<<waterboys>>
今日係阿車生日
今日掛紅雨,,,元浩好angry(因為無得出去食飯)
math mock test (mc)有結果,,有兩個a,,佩雯話好過上次好多 |
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
| 畢業礼 |
分類: 未分類 |
話說今日係畢業礼,,,唔係我畢業,,係中七同中五畢業
咁應該由d咩講起先好呢??
由我返學校果part講起,,,我點鈡返到學校choir
4點鈡落礼堂練,,,响一樓個corridor見到佢,,佢走左過教會果边
响礼堂練過一次之後,,慧德同我地講,,話d老師听完我地之後
好似去到先境一样==>即係唱得好呀

跟住就到5點鈡,,落左108搵巫sir,,講完要d咩歺之後,,出見到慧德
跟住慧德就同我講左果令我當時當刻好憤怒的消息
仲嬲過阿祿果時對住我爆粗果刻
我又企返落第一行喇

與此同時仲要有班中七b响到行過,,唔知边個捉住左佢對住我
我無理到佢,,,我淨係知道果時果刻好憤怒

我驚我見到佢忍唔住手星巴佢,,,果時果刻我實左太嬲喇
仲要比我知道係边兩個中二,,唉,,我個位對住佢對到正一正,,,而家對唔到啦
跟住唔記得有d咩事發生過,,,,跟住,,我記得阿宝係話佢咩貪生怕死
衰仔,,,同我講野仲驚過去死果時咩,,跟住,,,好似响elsa簽名果塊board見到佢個名
佢寫字真係好鬼死样衰,,仲等我以為佢寫字好靚,,原來同普通男子一样,,都係咁样衰呀寫d字,,,,跟住
跟住好似落到去有蓋操場果到,,佢地一見到我就大嗌「楊進」
跟住都係無佢地好氣,,,由得佢地嗌,,跟住/..........好似到佢地集隊,,跟住我上左106同d嘉賓影相
跟住又係仲集緊隊,,見到d校儀容唔合格果d,,跟住淨係見到得佢一個中七出左泥,,真係样衰呀,,不過我琴日放學見到佢都算ok,,唔係好長,,唔覺有問題
跟住106就得返我一個係到影相,,,忽然之間覺得自己好威呀
我居然可以同咁高高高高高高高高高高層影相喎,,,好威呀

跟住係等左勁內先入去礼堂,,,無奈

跟住又係一路影啦,,跟住係到佢地授憑,,我又影左,,到佢地拎獎,,我响217影,,不過真係一張閃光燈無開,,,全部都好矇
跟住好似係到我地choir表演,,,佢同吳偉忠都坐左响側边,,我無直接咁望佢,,費事呀
跟住一路唱一路都望到呀kerry姐,,好過旧年好好多,,,跟住唱完又返返上音樂室,,我去拎部機...217棟門真係好鬼死嘈呀,,ee声
跟住典礼完,,我跟住d嘉賓落左G02,,阿李SIR話唔好淨係影人講野,,,影多D大合照
最後尾我真係影到,,好開心呀,,好大胆呀自己
跟住諗住上2樓拎返把傘比ELSA,,但係見到蘇海棋佢地岩岩幫7A影完,,,仲淨返7B未影,,,於是我佢地一齊影
見到佢地個個都拎住果幅應該係級相呀..好想呀,,,跟住同佢地影班相啦
跟住吳偉忠果D叫我同阿祿影幅相做佢地班刊封面,,,雖然我個口話唔好,,衰就衰在我個心話好呢,,但係 最後尾都係無影到
雖然KERRY姐同JOY姐都話我行過去就得
但係唔係我唔肯呀,,佢都唔肯,,下下都係我做ACTIVE

SO最後尾佢地都选择放棄,,
我真係好想同佢影返一幅相,,但係佢始終都唔肯,我無辦法
跟住,,,,,,都係大概咁上下啦,,跟住走人,,雖然想等埋佢先走,,但係都意思
所以最後都係唔等~~
講返本場刊真係好威呀,,居然有我個名同埋我影D相喎
講張相先,,大衞高柏飛果張係我影咖喎
跟住講個名,,,响 場刊P.18第3欄,,,寫住:於女声独唱......4E冼翠徭......係我個名呀~!
跟住仲有D咩講呢??係,,,同中七B成日叫錯我姓果幾個講
我講左幾多個十幾百萬千七次呀,,都話唔係「史」囉,,,,係「冼」有N音咖
唔好以為你地讀得大声我听唔到先得咖
仲有,,,我始終都係無听到佢把声係點,,都係唔知道佢把声有幾咁冧死人
如果想睇返D相去XANGA OR 我個sincysincyfelix果到睇啦~~ |
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
| 考完夜校,,,到日校 |
分類: 未分類 |
呢個礼拜,,,,,,,,,,,我好似成個礼拜都諗住佢咁
就係因為佢搞到我成個礼拜都唔記得有d咩發生過~~
星期一係day1,,無事發生,,夜晚考數學
星期二,,有,,RME睇5個撲水的少年,,成班都笑到扒晒地咁
仲有夜晚考CIT,,,都應該還可以
星期三,,上PE專登唔返屋企拎3,,結果都係要借
成堂仲要赤住腳上,,,因為佢比我對鞋係36,,我起碼要34/35先o岩o岩好
跟住,,,,,,,,,返choir繼續練畢業礼果首歌,,,排埋位,,我企第二行,,最後尾上台果個,,,完左之後上返去攝影學會
畢業礼要幫手影相,,,完左典礼之後仲要走入每班影佢地拎cert個样
我同家進兩個分,,5e同中七果兩班應該係我負責
跟住,,,,,,,,,夜晚6點3去到自修室,,同d消防車警車一齊去到
經過街市門口果陣都聞到怪味,,原來懷疑漏煤氣,,結果我o岩o岩先坐暖張chair就要走人
跟住返到夜校拎左份卷走人就算,,.,,,,,,,,,緊住返左去廣福m記做埋d a-math
差唔多8點見到7b個林8,,見到佢搵個經理傾
哼,,o岩o岩上forum睇原來係陳鋒個生日响m記搞,,真係....................
星期四,,day3,,,音樂堂揀左班際歌唱比賽的歌,,,,張學友--> 壯志驕揚
ok正啦,,,我估唔到真係有一班揀17岁囉
晏晝同tse sir &yan去食飯,,,tse sir佢話上過forum,,不過無登陸
第7&8都係a-math,,不過第7堂有兩位教a-math的阿sir泥睇堂
一個係tse sir,,,,另外一個係夢熊,,跟住放左學之後係math的mock test
半個中頭做左35題(不過skip左兩題),,,,跟住之後果d都有d難
有好幾題都係撞
今日,,,day4,,,週會講返easter holiday果陣有班人去左北京的事
都ok好笑
中文堂,,,,,,,文翔講返點解琴日上上下堂走左,,原來係文翔媽差d比人呃
好彩文翔媽叻女,,,無比人呃左10萬,,,文翔仲恐嚇銀行職員tim!!
夜晚去左自修室溫一陣書,,跟住返左夜對中文
ok啦分數,,都係文言文果篇死多d
對左一個鈡差唔多之後,,miss話對完,,跟住又走返過自修室做埋d math
某幾題真係"啃"死我咁制,,,,,,做完之後差唔多9點
跟住走人..................
我記得返咁多野算好彩咖喇
但係我腦面依然有7成係佢
我自問唔係好中意佢,,,但係點解佢可以响我半放棄之後咁耐
佢仲可以停留咁耐,,,佢d MB數响我個腦仲越佔越多
仲多過姓張果陣
點解楊生呢個情況會o岩o岩相反呢???!!~ |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|