永不放棄!!!!!!!!
應該漠不關心
然而還著緊
SINCY810
暱稱: sincy
性別: 女
國家: 香港
« October 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
hope you rest in pea...
化悲憤為力量!!!!!!!!...
考試.2
my computer come bac...
尋著你的那天......
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 1221
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


考試~~~~ 分類: 未分類

解決左~~就係解決左咁簡單!!

話說由12/6起就係考試

第一日考中文同音樂,,中文考作文,,揀左第3題-->撮寫同說明書

音樂考粵剧同歌剧,,簡單到乜咁,,佢未完第一首歌我已經做晒成份卷

第二日考中文的paper5同pe,,中文演講辞,,pe乱撞

第3日考英文所有paper1,,comprehension簡單到乜咁

writing兩個task叫我地giving advise

第4日考數學,,初步消息指54題mc only錯左一題

第5日考chem同sba,,d  chem簡直就淨係出晒mole數同redox,,其他出少少

sba就都ok,,但係準備左d野就無用過咁濟

星期六同星期日都係8點鈡就上左自修室

19/6考phy同rme,,phy今次好過上好好好多,,起碼識答

rme就出斷背山同詩篇,,即使我唔仿作詩篇同唔做讀本問題,,都有55分响手

第7日考中文的reading同英文的listening,,呢日簡直就係浪費時間

個中文做一個鈡頭零3個字都唔夠時間

個英文就多左成个鈡出泥,,中間仲要有機件故障,,

基本上機件故障果時d人已經做左9成,,,做完之後差唔多全場都訓左成个鈡

第8日考bio,,完全xx,,得3題係同下學期教果d野有關,,其他全部上學期

好彩我捉pastpaper中左3題

最後一日考a.math同cit,,d  a.math難以形容

個cit,,我溫左一個鈡都無,,合唔合格都成問題

又賤格又麻煩又有壓力的考試終於都過去喇

不過要準備聽日上午門等死,,仲要唔知點死

仲有的係我今日撞鬼,,我明明琴晚响自修室無開電話

今朝無端端叫我唔好sms過佢,,即時流汗,,「乜我琴日有掂過部電話咩??」

泥緊計劃-->溫書,,已經plan好左個時間表,,今個拜主要集中geography

7月8月科科都有平均6科裡面,,每科有6日,,1每日朝9晚10,,自修室渡過

除左星期4同星期6,,呢6科包括︰geography,phy,chem,bio,a.math,cit

數學响每個星期6的精進班,,中文,,英文同普通話响8月中開始,,

(如果普通話有時間的就玩埋佢)

預計泥緊呢個暑假好充實,,唔會有時間講仔同做其他野

有得講就好講喇,,23/6開始就無得講喇~~



2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


頂!!!!!!!!!!!!!! 呆滯 分類: 未分類

激死我呀今個礼拜

星期日-->你呀,,楊進祿,,你唔好比我再見到你呀

雖然我好想見到你,,,但係我唔想見到你用果种眼神泥望注我呀

你再比我見到我掘左你對眼出泥

送埋你上北京做高力士入室弟子

星期一-->又係你呀,,楊進祿,,我話比你听呀

呢d係我地兩個人之間的事,,你唔好拖埋我媽咪落水

唔好再問候我媽咪呀,,唔係我上門搵你呀(我已經知道你住边)

仲有,,多謝ben哥,,你提無左好重要的電話號碼比我

星期二-->無野搞

星期三-->自修室,,我話比你地听呀,,睇自修室d食焦,,你再唔做野

你信唔信你出街比車車親呀嗱

星期四(今日)-->我話比你听呀「三好學生」

你唔好再下下都拎d史呢講呀下,,搞到你名留青史咖

死8公,,個個都反對你贊成??我話比你听呀

我地係理科泥咖,,你下下都舉ww2,,諾曼帝,,邸吉爾

你信唔信我將你變成佢地呀嗱

我話比你听呀,,,我今次oral攞唔到c/b,,,你出街小心比車車親

採釘死,,再唔係你小心d你行行下仆親呀

一個二個都正賤精

特別係你呀楊進祿,,唔好以為我中意你就唔洗旨意我唔你呀

最衰都係你,,唔係你我洗分心

唔係你,,我會有咁嬲!!

我捉住你幫你咩咖!!



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


最後48堂4e的課 分類: 未分類

2/6/2006

<<最後四十八堂四戊班的課>>

<<4e with morrie>>

第一日

今日rme堂終於都睇晒<<waterboys>>

今日係阿車生日

今日掛紅雨,,,元浩好angry(因為無得出去食飯)

math  mock test (mc)有結果,,有兩個a,,佩雯話好過上次好多



2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


畢業礼 分類: 未分類

話說今日係畢業礼,,,唔係我畢業,,係中七同中五畢業

咁應該由d咩講起先好呢??

由我返學校果part講起,,,我點鈡返到學校choir

4點鈡落礼堂練,,,响一樓個corridor見到佢,,佢走左過教會果边

响礼堂練過一次之後,,慧德同我地講,,話d老師听完我地之後

好似去到先境一样==>即係唱得好呀

跟住就到5點鈡,,落左108搵巫sir,,講完要d咩歺之後,,出見到慧德

跟住慧德就同我講左果令我當時當刻好憤怒的消息

仲嬲過阿祿果時對住我爆粗果刻

我又企返落第一行喇

與此同時仲要有班中七b响到行過,,唔知边個捉住左佢對住我

我無理到佢,,,我淨係知道果時果刻好憤怒

我驚我見到佢忍唔住手星巴佢,,,果時果刻我實左太嬲喇

仲要比我知道係边兩個中二,,唉,,我個位對住佢對到正一正,,,而家對唔到啦

跟住唔記得有d咩事發生過,,,,跟住,,我記得阿宝係話佢咩貪生怕死

衰仔,,,同我講野仲驚過去死果時咩,,跟住,,,好似响elsa簽名果塊board見到佢個名

佢寫字真係好鬼死样衰,,仲等我以為佢寫字好靚,,原來同普通男子一样,,都係咁样衰呀寫d字,,,,跟住

跟住好似落到去有蓋操場果到,,佢地一見到我就大嗌「楊進」

跟住都係無佢地好氣,,,由得佢地嗌,,跟住/..........好似到佢地集隊,,跟住我上左106同d嘉賓影相

跟住又係仲集緊隊,,見到d校儀容唔合格果d,,跟住淨係見到得佢一個中七出左泥,,真係样衰呀,,不過我琴日放學見到佢都算ok,,唔係好長,,唔覺有問題

跟住106就得返我一個係到影相,,,忽然之間覺得自己好威呀

我居然可以同咁高高高高高高高高高高層影相喎,,,好威呀

跟住係等左勁內先入去礼堂,,,無奈

跟住又係一路影啦,,跟住係到佢地授憑,,我又影左,,到佢地拎獎,,我响217影,,不過真係一張閃光燈無開,,,全部都好矇

跟住好似係到我地choir表演,,,佢同吳偉忠都坐左响側边,,我無直接咁望佢,,費事呀

跟住一路唱一路都望到呀kerry姐,,好過旧年好好多,,,跟住唱完又返返上音樂室,,我去拎部機...217棟門真係好鬼死嘈呀,,ee声

跟住典礼完,,我跟住d嘉賓落左G02,,阿李SIR話唔好淨係影人講野,,,影多D大合照

最後尾我真係影到,,好開心呀,,好大胆呀自己

跟住諗住上2樓拎返把傘比ELSA,,但係見到蘇海棋佢地岩岩幫7A影完,,,仲淨返7B未影,,,於是我佢地一齊影

見到佢地個個都拎住果幅應該係級相呀..好想呀,,,跟住同佢地影班相啦

跟住吳偉忠果D叫我同阿祿影幅相做佢地班刊封面,,,雖然我個口話唔好,,衰就衰在我個心話好呢,,但係 最後尾都係無影到

雖然KERRY姐同JOY姐都話我行過去就得

但係唔係我唔肯呀,,佢都唔肯,,下下都係我做ACTIVE

SO最後尾佢地都选择放棄,,

我真係好想同佢影返一幅相,,但係佢始終都唔肯,我無辦法

跟住,,,,,,都係大概咁上下啦,,跟住走人,,雖然想等埋佢先走,,但係都意思

所以最後都係唔等~~

講返本場刊真係好威呀,,居然有我個名同埋我影D相喎

講張相先,,大衞高柏飛果張係我影咖喎

跟住講個名,,,响 場刊P.18第3欄,,,寫住:於女声独唱......4E冼翠徭......係我個名呀~!

跟住仲有D咩講呢??係,,,同中七B成日叫錯我姓果幾個講

我講左幾多個十幾百萬千七次呀,,都話唔係「史」囉,,,,係「冼」有N音咖

唔好以為你地讀得大声我听唔到先得咖

仲有,,,我始終都係無听到佢把声係點,,都係唔知道佢把声有幾咁冧死人

如果想睇返D相去XANGA   OR  我個sincysincyfelix果到睇啦~~



2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


考完夜校,,,到日校 分類: 未分類

呢個礼拜,,,,,,,,,,,我好似成個礼拜都諗住佢咁

就係因為佢搞到我成個礼拜都唔記得有d咩發生過~~

星期一係day1,,無事發生,,夜晚考數學

星期二,,有,,RME睇5個撲水的少年,,成班都笑到扒晒地咁

仲有夜晚考CIT,,,都應該還可以

星期三,,上PE專登唔返屋企拎3,,結果都係要借

成堂仲要赤住腳上,,,因為佢比我對鞋係36,,我起碼要34/35先o岩o岩好

跟住,,,,,,,,,返choir繼續練畢業礼果首歌,,,排埋位,,我企第二行,,最後尾上台果個,,,完左之後上返去攝影學會

畢業礼要幫手影相,,,完左典礼之後仲要走入每班影佢地拎cert個样

我同家進兩個分,,5e同中七果兩班應該係我負責

跟住,,,,,,,,,夜晚6點3去到自修室,,同d消防車警車一齊去到

經過街市門口果陣都聞到怪味,,原來懷疑漏煤氣,,結果我o岩o岩先坐暖張chair就要走人

跟住返到夜校拎左份卷走人就算,,.,,,,,,,,,緊住返左去廣福m記做埋d  a-math

差唔多8點見到7b個林8,,見到佢搵個經理傾

哼,,o岩o岩上forum睇原來係陳鋒個生日响m記搞,,真係....................

星期四,,day3,,,音樂堂揀左班際歌唱比賽的歌,,,,張學友--> 壯志驕揚

ok正啦,,,我估唔到真係有一班揀17岁囉

晏晝同tse sir &yan去食飯,,,tse sir佢話上過forum,,不過無登陸

第7&8都係a-math,,不過第7堂有兩位教a-math的阿sir泥睇堂

一個係tse sir,,,,另外一個係夢熊,,跟住放左學之後係math的mock test

半個中頭做左35題(不過skip左兩題),,,,跟住之後果d都有d難

有好幾題都係撞

今日,,,day4,,,週會講返easter holiday果陣有班人去左北京的事

都ok好笑

中文堂,,,,,,,文翔講返點解琴日上上下堂走左,,原來係文翔媽差d比人呃

好彩文翔媽叻女,,,無比人呃左10萬,,,文翔仲恐嚇銀行職員tim!!

夜晚去左自修室溫一陣書,,跟住返左夜對中文

ok啦分數,,都係文言文果篇死多d

對左一個鈡差唔多之後,,miss話對完,,跟住又走返過自修室做埋d   math

某幾題真係"啃"死我咁制,,,,,,做完之後差唔多9點

跟住走人..................

我記得返咁多野算好彩咖喇

但係我腦面依然有7成係佢

我自問唔係好中意佢,,,但係點解佢可以响我半放棄之後咁耐

佢仲可以停留咁耐,,,佢d  MB數响我個腦仲越佔越多

仲多過姓張果陣

點解楊生呢個情況會o岩o岩相反呢???!!~