今日呢訓左4個幾都唔知侑冇!
莪比家姐嘈醒左.因為佢嘈我係侑電話.
先叫我= =我聽左個電話.係洪洪.問我訓醒未!
果時=.=wing wing地(好似未訓醒甘)
之後吒我睇左個電話侑3個都未接電話
係c琪.我打比佢問佢咩事
佢話要我出來!要我快d出門口=.,=
果時我都未換33.\/.點出呢?
我一起身去洗頭.同換33啦-3-''
我飛的去菅糖....
之後洪洪話肚餓.我同c琪冇叫野食.我呢叫左野飲
今日係c琪唔開心我同洪洪陪佢
c琪同我地講佢d事
.......\........../..........唔話比尒地聽咩事^_^v
佢一定要我地陪佢= =甘岩洪洪話要走
c琪話唔得.....(佢話我好唔悶心唔好走啦)
甘...我地去左唱k..洪洪因侑事走左先
我同c琪唱k....我點左手歌令到佢哭......= =唉
唱完我同佢返去菅糖!
c琪同我講.我屋企打邊爐?問我打唔打.我話唔好啦.都唔好2c甘
佢話要我去
去左佢屋企@@c琪媽媽好好人-3-(因果時我會考見過.c琪媽份人好好030)
佢哥哥都對我幾好..c琪都幾好人030
佢地一路打一路講d爛ga
我係到笑=.=
!______!打完邊爐..我地睇侑隻xx暗戀尒(唔識打.\/.嘻)
1點幾到我走.c琪陪我洛去
c琪幫我接的屎=3=
多謝尒@_@
|