| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四
|
|
HKB``
2006-07-06
|
|
琴晚睇波睇到5點幾..入波個陣時唔小心訓著左!!睇唔到 /_____\ 
今日12點同佢地出左去唱K同影貼紙相...
我件衫因為撞哂色..所以1張都無影過!!咁就無左10蚊..
之後去左唱K,,個個都有唱到!!得肥肥無唱..徒哂D錢!!
係K房有得打機囉...嘩正到嘔!!好好玩..
唱到6點幾就走人...同佢地搭地鐵!!係地鐵度笑到死哂..7點番到去屋企!!
|
|
刊登時間︰2006-07-06 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 5 日 星期三
|
|
HKB``
2006-07-05
|
|
今朝同冬菇係架車度無野講..實在太xxy了!!
番到去YB藍話俾我知..琴晚德國輸左!!真係火都泥埋..有無搞錯呀??      
落去早會真係熱到痴爛肺! 曬到死囉,,唔該咁熱就唔好叫我地落去早會啦!
要去hall..雖然今次有人表演...但係都好唔願意!
講耶穌喎...悶到發燒!!!雞皮企左出去真係笑死哂..正一唔知醜!
放學搞完一輪之後去左呀穎屋企...玩到痴哂線!!睇完Tamama就齊齊走人!!
今晚撐死法國!!
德國未輸架,,德國奸爸爹耶!!!
為甚麼只可跟妳[維持朋友的愛]???
|
|
刊登時間︰2006-07-05 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 4 日 星期二
|
|
HKB``
2006-07-04
|
|
今晚撐死德國!
德國必勝!!!
|
|
刊登時間︰2006-07-04 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
HKB``
2006-07-04
|
|
今日冬菇係車食豆沙包..個樣笑死我!!
番到學校熱到變左做隻狗...上左班房就落狗屎咁大雨!
之後又要去hall聽個D勁無聊既講座..琴日講蝴蝶!
個個都估今日會唔會講蜜蜂..點知講許願樹!!有D笑到死..有D就悶到死= =''
11點幾完左..係度傾去唔去冬菇屋企!最尾朱媽話痛全世界都無去到..
落左canteen坐左一陣..諗住等埋玲bb的!點知唔知邊個話又要重新做過..所以就無等走左!
等車熱到仆*...係車度同冬菇笑到傻左!!
感動!(側田)
人浮游在世不止自己 才令我一生好奇
尋求被愛的滋味 終於碰到妳
全賴妳 我先欣賞自己 權力與金錢怎麼可媲美
誰攔截也擋不住 我在行近妳
如何能讓我觸動妳 如何描述可感動到妳?
要與妳抱擁相戀一世紀 從來沒在乎妳美與不美
是永不更改 我願意給妳愛 風霜都替你遮蓋
妳會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若妳不安心 我做妳的浮台 沖不散對妳的愛
世界有色彩 憑這點愛 可否捉緊我齊齊來跨過 小障礙
誰願意作假討好大家 情願兩口子喝茶
平凡地並肩生活 比一切優雅
難道愛簡單都不能嗎 難道我感情要給規管嗎?
從前沒妳的生命 似靈魂腐化
如何能讓我感動妳? 明明沉睡都可望到妳
到老了也許通通不記起 能同偕白頭我太有福氣
願永不更改 每日獻給妳愛 風霜都替妳遮蓋
妳會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若妳不安心 我做妳的浮台 沖不散對妳的愛
世界有色彩 憑這點愛 雙手一觸碰 問妳愛不愛
thxx HO..好中意!!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
|
|
刊登時間︰2006-07-04 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 1 日 星期六
|
|
HKB``
2006-07-01
|
|
琴晚9點半同York SD sms..俾我老豆喝住唔好sd咁多!
之後佢話要訓覺就停左手....又係度發下夢!
夜晚為左有得涼冷氣....所以去左老豆間房度訓!!
唔小心訓到3點幾....仲要訓到不醒人事!落床爭D成個人趴左係度.....= =
今朝訓到11點幾就醒左..都費時再係張床度!!起左身就無野做..
開機 鬼影都唔多隻......今日係有史以泥過得最頹既一個星期六!!
平時唔係要補習就要番去幫手再唔係就同佢地出街..
但係竟然今個禮拜六陣係係屋企等發毛!!
今日既活動唔超過3樣野.....1.)玩電腦,2.)訓覺,3.)睇電視!
平時都可以話煲下粥.....Now::悶到死掉了!
今日無無聊聊 痴痴呆呆
頹頹廢廢就過左個星期六!
原來星期六係咁難過的!!
|
|
刊登時間︰2006-07-01 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 58 | »
|