| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 4 日 星期六
|
|
HKB``
抄到超級{支力}'' i.i*
|
|

今朝8點幾起身 跟住就番學去星期六留堂班..
我去左16號班房 見到個班牌係5E...先知道依班原來就係C_FU個班 佢地個班有好多揮春 全部都係關於會考個D野!!
係後面又有佢地成班個D相 佢個樣好鬼好笑!!!
係個度係咁抄野...得個抄字!!抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 抄 !!!完左之後勁{支力}囉!!!
下畫又要番教會補習...真係無聊呀!!!! 我今日可能miss左結他班呀!!因為星期六留堂班既緣故...唉''!*!
下畫2點幾去教會補習..無啦啦又多左粒男仔同我地一齊補....
完左之後無等家姐就自己走左先 去左大眾買筆袋!PUMA!...藍色!我最鐘意既顏色 亦係佢最鐘意既顏色 嘻嘻!!!
七十多元 肉都痛埋...仲要老母又唔肯俾錢 要我自己俾哂!!!
仲有,,,,係巴士度見到一個tb 佢超型呀...個頭
個樣仲係有D似女仔...佢個樣已經女仔 仲要佢條女個樣超
..
可以同佢交換個頭就好啦...淨係個頭好啦,,,!!!!But..依個諗法好似有D白痴....
LEE快D好番啦隻手...等緊你隻手幫我剪頭髮架!!
好番!好番!好番!好番!好番!好番!好番!好番!好番!好番!白痴!!!!!!*!
最近愛上左三首日文歌!!!好正''!.!
落花流水
流水 像清得沒帶半顆沙
前身 被擱在上游風化
但那天經過那條提壩
斜陽又返照閃一下 遇上一朵 落花
相遇 就此擁著最愛歸家
生活 別過份地童話化
故事 假使短過這 五月落霞
沒有需要 驚詫
流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運
這趟旅行若算開心
亦是無負這一生
水點 蒸發變做白雲
花瓣 飄落下游生根
淡淡交會過 各不留下印
流水 在山谷下再次分岔
情感 漸化做淡然優雅
自覺心境已有如明鏡
為何為天降的稀客 泛過一點 浪花
天下 並非只是有這朵花
不用 為故事下文牽掛
要是 彼此都有些 既定路程
學會灑脫 好嗎
流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運
這趟旅行若算開心
亦是無負這一生
水點 蒸發變做白雲
花瓣 飄落下游生根
命運敲定了 要這麼發生
講分開 可否不再 用憾事的口吻
習慣無常 才會慶幸
講真 天涯途上 誰是客
散席時 怎麼分
流水很清楚 惜花這個責任
真的身份不過送運
這趟旅行若算開心
亦是無負這一生
水點 蒸發變做白雲
花瓣 飄落下游生根
淡淡交會過 各不留下印
但是經歷過 最溫柔共震
|
|
刊登時間︰2006-03-04 01:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 3 日 星期五
|
|
HKB``
唉,,,''*
|
|

今朝係校車由頭訓到落尾...琴晚可能淨係訓左幾個鐘 所以好眼訓!!
番到去睇ABC打波..露兩點好鬼肥 但係肥得好好笑!!
lunch 又係睇下波玩下咁 幾乎日日都係度做緊同樣既野!!!又係度播歌..ABC係度唱歌好搞笑..
扣肉二號唔係度...所以無得玩扣肉一號!!慘''*
放左學同佢地去左新都 同冬菇買袋 佢最尾都係BGW買左個紫色既袋..好似朱朱個個!!人買袋你買袋帶唔夠錢...唉''*,,
跟住去左M記買野食去美食廣場度食...我地食完野朱朱先到...陪佢去買雪糕 跟住就同LP藍,冬菇,HO,瑜搭地鐵番屋企!!
我依個乖乖仔竟然要去星期六留堂班!!都係陳×菁所賜!!!**
唉,,,'''**!!
最佳損友
朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首
懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救
朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手
畢竟 難得 有過最佳損友
從前共你 促膝把酒 傾通宵都不夠
我有痛快過 你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久
別人如何明白透
實實在在 踏入過我宇宙
即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭
但說過去 卻那樣厚
*問我有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透
被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日最親的某某*
生死之交當天不知罕有
到你變節了 至覺未夠
多想一天 彼此都不追究 相邀再次喝酒
待 葡萄成熟透
但是命運入面 每個邂逅
一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由
位置變了 各有隊友
REPEAT*
早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在 接受了 各自有路走
卻沒人像你 讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手
有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友
或者自己 早就想通透
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於 那日我 沒有 沒有 遇過 某某
|
|
刊登時間︰2006-03-03 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 2 日 星期四
|
|
HKB``
所有眼淚都流乾了'''*
|
|

堂堂都係度講書....所以勁無聊!!
今日下畫我地係班房玩手仙 發現到關於HO同鄒×良既野...不過唔知準唔準!!!不過以我既聰明智慧一早估到!!!haha
唔知佢地會唔會有情人終誠''扣肉''呢!!

由星期一到今日(星期四) 每日幾乎都喊左兩次...因為實在太感動啦!!!
自己都忍唔住 更加控制唔到...直至今日已經唔洗再喊lu!!!
如果我下一次再哭...真的希望不是因為妳而大哭一場!!!

|
|
刊登時間︰2006-03-02 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 1 日 星期三
|
|
HKB``
終於打得日記啦,,,
|
|

無打兩日...好似唔知點咁...
星期一放左學我同Yeila,,玲BB,,冬菇,,CK,,HO,,朱媽,,Fish,,瑜去科大度食野
途中係咁淋雨不過好鐘意淋雨,,,,haha
跟住去左後樓梯玩手仙...第一次玩 唔係好驚,,覺得好得意..同都幾好玩...hee!!
一同以往!!!放左學都玩手仙...不過唔係去左科大 係去左南豐食左D野同食糖水 食完諗住又去玩...
不過HO同冬菇走先...我同其他人就去左後樓梯玩手仙 不過個度勁多靚次伯D人,,,,
不過我地都唔理佢繼續玩...隻手又上又落 仲要唔係自己控制 個個感覺好得意!!!
可惜今日要仆去太子補習...如果唔係其實我都想玩...
今日七點半先番到屋企....去左搞搞個眼鏡
由星期一開始日日都喊成兩三次...想知點解自己問我,,,
係度唔方便講...不過其實都無乜野..都係感動ja!!
 |
|
刊登時間︰2006-03-01 09:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 26 日 星期日
|
|
HKB``
好想打排ar,,,,
|
|

今朝七點九點到起身洗頭....跟住就自己一個搭巴士番教會
番到去得我一個人 可能有其他人啦!!我無戴眼鏡 睇唔到...
所以我坐係度睇老夫子同聽MP3 九點幾個個都番哂泥...Yorkun轉左個紅色既眼鏡 都幾靚...好似仲靚過之前個個tim...
個個都問我個眼鏡去左邊 都唔知答左依個問題幾多次.....聽日夜晚就可以攞眼鏡啦...好想快D到!!
係教會同HO傾左一陣電話...我唔想係教會度食野 我就同毛毛去左M記度食野...跟住就搭巴士番屋企!!!
番到去有野做 所以就無同HO佢地打波..其實我都好想打 可惜真係有野做唔打得...

最後的茱麗葉
火山爆發 冰川震斷 地上插著 一艘客機
烏煙障氣 我也在找你 也未迴避
好想見你 知機會那樣微 仍不肯不記得你 即使得一口氣
*人家說誓約一早已死 阻不到我去找你
誰若要防礙我獲得你 我通通(狠狠)推開不理
沿途是翻天覆地 雷狂雨飛 你說過後會有期
怎可失去你 怎可放棄 昂然踏入這禁地
就算有軍隊封路 圍牆建起 都衝得過都也未怕死.
高呼你別攔我 神佛也都退避 用我身去贖回你
能逾越生死 那限期
lalalalalalalala ...
海底割破 山丘拆碎 極目四望 只得廢墟
蒼天降咒 世界在反對 也未賠罪
只知 這秒很思念那是誰 從不肯低怨一句 不肯抽身歸去
REPEAT**
沿途是翻天黑地 流言四起 你說過後會有期
怎可失去你 怎可放棄 昂然踏入這禁地
就當我刀槍不入 刑台架起 都衝得過都也未怕死
高呼你別攔我 神佛也都肆忌 若決心要贖回你
誰制止得了我 和羅密歐分兩地 還未抱擁 怎可以死
我覺得依首歌好好聽,,,好似係容祖兒!!
|
|
刊登時間︰2006-02-26 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 58 | »
|