這一刻我以為自己擁有了全世界,,下一刻我才知道原來我什麼都沒有

i ♥ U      

 
 
 
SINWA
暱稱: sarah
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


想起當時
 
刊登時間:2007-12-11 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 SINWA 的日誌)


天真* 於 2007-12-16 01:08 AM 發表:
也送妳首歌, "告一段落" =)!!留言下o的歌詞 =)!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
Posted at 2007-12-16 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天真* 於 2007-12-16 01:06 AM 發表:
要記著,呢個世上只有佢一個介意呢o的咁既事,也者是話,佢只係個睇樣做人既人!!妳唔應該理呢o的人!!做乜仲要為佢心痛?做乜仲要唔比機會自己同其他人?傷既唔止妳一個,真心鐘意妳既人也一樣傷,明白末? 話個故事妳知..
一天..一個剛失戀了的男孩子碰上了一名哲學家,並對哲學家說.."我失戀了..好唔開心"接著..便哭了..哲學家安慰道.."不要難過..其實傷心的不會是你,是那個女孩"男孩哭著問過明白,哲學家說了一句.."((你唔開心係失去了一個唔愛你既女仔,但係呢個女仔郤失去了一個真心愛惜佢既人))"
體貼細心係人都識,只係睇下對邊個,如果佢係真心愛妳的,佢就不會介意妳的一切,明白了沒有? =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蜥仔 於 2007-12-14 10:21 PM 發表:
雖然我唔知你有咩缺憾,
但係我覺得個男仔好仆街囉...
唔好成日諗以前既野喇...= =
""放下從前一段感情,才能追求將來""嘛~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



明日之聲 於 2007-12-11 10:57 PM 發表:
過去式的野唔好去諗啦...現在好好地過毎一天!
要識男仔...你大把機會啦~
得閒聽下歌...陶醉自己----哈(唔係叫你落D索K)
唔開心的話-樂意做你聆聽者
最後-送你一首歌(葉倩文-傷逝)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



12月1號 於 2007-12-11 09:33 PM 發表:
記住不開心時找我 我1定向你賣笑& sup u 永遠唷 我還得到某人的免費笑卷 嘿嘿=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



12月1號 於 2007-12-11 09:33 PM 發表:
記住不開心時找我 我1定向你賣笑& sup u 永遠唷 我還得到某人的免費笑卷 嘿嘿=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



puikikan 於 2007-12-11 09:28 PM 發表:
路過...
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]