| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 8 日 星期一  |
| 舊事已過,一切都是新的了。 |
分類: 未分類 |
YO~終於考完試lu!!!第一段成績係點都唔理la,因為已經過去左,舊事來的,第一段唔得第二段+油la,返定升班同留班都等緊我,唔驚,最緊要都學唔學到野姐,升唔升到都冇咩大不了,學到野就okk了。
晏就的時候,真的差不多澳門一日遊,團員有小豪子,霸主同卡機,團長有喂公公,好,我地係新馬路起嫁,朝住南灣湖方向行,跟住就行去媽角,行到媽角就坐係到hea,hea到差不多ok,再起嫁去盛記食野,有行la~姐話我地由起點行去起點,我地已經行左一個圈,end then,我地再行去白鴿巢花園,就係入面hea很耐的時候,跟住就完,龜家了。
唉~!!!!明天仲要番學呀,接受唔到呀,陰公~!!!!!!!!!!!!!!!!!!真的不得了!!!!!!!!!!
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 36 | »
|