遠走高飛
在現實生活日身處在某個位置 好令人難受 (也不知自己講啥事了)
有時會想世界幾時會完?生存有咩意義?做咩先會有意?先得值得回味?
過完一個難關又一有個難關 有時好令人~um um
----------------------------------------------------------------------
牛頓:2060年是世界末日
英國 科學家牛頓的手稿周日起在耶路撒冷希伯來大學國家圖書館展出,根據手稿上的紀錄,牛頓認為世界將於2060年終結。據以色列 報章報道,本身為虔誠基督徒的牛頓,在1704年一封書信
中根據聖經 內容推斷,公元800年神聖羅馬帝國查理曼大帝加冕後的1260年,就是世界的末日。依此計算,2060年就是世界末日。
------------------------------------------------------------
聽到時 真係有d高興 心想 會係幾時呀? so.借左上來貼貼
★ -沒有心情既今日
比肥西老板娘 臭罵左一陣 仲要幫埋佢打埋機 難為我
仲講 我係咪好惡 係咪好惡 你係好q煩呀死肥豬 仲要服侍你 哎~睇見你都火
真係唔她受 真係唔知自己仲留係果到為咩 錢? 經驗? 為左佢d嘢?.......係咩?
日日 日日都係依照你地既意思去做人 好攰 有小小唔岩你地心意 就臭面一張 比晒面色人睇
好辛苦~呀 成日講埋d八婆事 講自己條仔點點 自己又點點 冇人想你d私事呀臭八婆
服侍你班假人假意既人 我要講一句:真令人煩惱呀!