| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
YO-0-2006 年 12 月 9 日 星期六  | 
| 咁樣就過左一日啦..時間過得真係太快.. 好野,老公應承小雞唔介女嫁. |
今日去左mk等老公..好對唔住呀..小雞掛住傾電話><
下次唔會嫁啦,,,好采老公最後冇嬲到我咋,,,,
跟住同小健健佢去打機..then就去食野...
老公同我番屋企仔...租左魔蟲口入睇..好好睇唷,,
但係有d都\幾恐怖><嚇親小雞,,,好\采有老公攬攬
今日老公好早就走左啦..
因為我想老公早d休息...天日去影張令令貼紙相仔..
小雞小祥..好耐都冇再影過啦...
唉唉..
d時間,,,,,真係過得好快呀><
話咁快就一日啦..次次老公走果陣..
我都好唔捨得...
但係,,,,時間過得快...都証明左...我好快就可以唔洗再係宿舍..
咁姐係話...
我好快就可以同老公過番以前好開心既生活啦..
ps老公仔..小雞隻戒指係你度呀=3333=衰公公//./
天日記得要俾番小雞仔呀><我想好好keep住佢...
| 73 December 2006 48 |
| S |
M |
T |
W |
T |
F |
S |
| |
|
|
|
|
1 |
2 |
| 3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
| 10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
| 17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
| 24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| 31 |
|
| 73 January 2007 48 |
| S |
M |
T |
W |
T |
F |
S |
| |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
| 7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
| 14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
| 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
| 28 |
29 |
30 |
31 |
老公你睇下...e家都係仲有31日,.,.,我地係冇得見咋...
其他紅色左既日子...我地都仲可以見下...
|
刊登時間︰2006-12-09 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
YO-0-2006 年 12 月 8 日 星期五  | 
天日星期6啦,,好野..xDD 好野,老公應承小雞唔介女嫁. |
今日打左俾老公仔..知道左小健健失戀..慘慘唷-0-//
哈哈..
唔好咁唔開心啦..//
女咋嗎..大把啦....睇下你有冇咁快遇倒過真心錫你..對你好嫁咋嗎//
但係其實你自己所追求既係咩=-=..我諗你都要好好諗下..
如果你都唔係正經..玩玩下既..咁就唔好其望你會遇倒一個好既女仔啦..
係咪先???XD
講真呀...雖然祥祥佢唔係真係一個好好好好既老公..
但係起碼我覺得佢對我係真心...真係會錫我先啦.,.(我唔係講緊錫咀果隻錫-0-)
你玩人..人玩你呀..
KAKA.,..所以你都係乖乖地啦..XD
講番老公仔先..做咩E家都唔ON嫁><
小雞等緊你呢...慘慘T^T
算啦...可能你真係有野做啦..
一陣我10點倒會再ON多一次..
到時我要見倒你嫁啦......><
知唔知??= ]
PS 老公:記住天日要哄番小雞呀...哈哈..
仲有呀...今晚唔好太遲訓...><
天日12點好起身啦..電話記住差電..
臨訓睇下屋企電話,,,有冇掛起左呀..
KAKA..我係咪好細心先,,
我天日12:15分會打俾你嫁啦= ]
|
刊登時間︰2006-12-08 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
YO-0-2006 年 12 月 7 日 星期四  | 
| 唉.. 好野,老公應承小雞唔介女嫁. |
今日打俾母雞爆炆lo..9唔搭8咁款,,
唉...老公又出左去陪人過生日...
小雞今日on msn黎冇用啦..老公都冇ON啦.
冇人會同我傾計,,,唉唉..
其實我真係有D唔開心嫁...
睇下你星期6點樣先啦,.,,唔係我嬲嬲嬲嬲死你個衰祥祥,,
邊個叫你自己係個MSN名度打;;發誓唔出KT,,日日係屋企訓覺’’
其實講咁多...小雞都係呷醋呷醋><
你好衰嫁..><
嗚...你衰衰衰衰衰..
出去陪女過生日...衰衰..><
T^T
發完癲講番D正經野先..
老公你屋企到底發生咩事呀..
聽你咁講如果真係咁既..不如早D搞掂佢啦..
你都話越拖得耐就會越煩..係咪??
仲有呀,,,
你唔好俾咁多壓力自己啦..
呢D野係好應該由大人,,去負責同承擔嫁..
佢既然扼得//都唔會諗住可以瞞足一世掛..
你係家庭一份子..都有責任去理..但係我諗唔會係你睇得咁大LO..
你明唔明??
我都好明白你呀媽都係為左你地既生活好過D..先至咁做
但係..你一定要記住,,
就算佢係為左D咩..
扼就一定係錯..
明嗎?
所以小雞都想你諗下,其實早D搞掂,,申請左會唔會好D LA..
我雖然唔係好清楚件事..你再講清楚我知,,
睇下我會唔會俾倒D咩意見你LO..= 〕
PS老公..
其實你做過D咩..我可能真係會唔知..
但係你信得過小雞時..
我都好希望我信你..你都要對我坦白= 〕
冇大話係可以講講足一世嫁..
只要你做過,就一定有人會知..
如果你扼我..又俾我知道左既..
我一定唔會願諒你..
因為我都知道老公你..好想我相信你..
我以前成日都CHECK你電話,,
其實我都知你唔鍾意..
但係我其實都唔想呢,,
因為小雞果陣...
真係好擔心你有咩扼我..瞞住我..
但係E家我已經好左好多/LA..
我學識左去信你多D..
所以我都好希望老公你永遠都唔好令到小雞失望啦...好冇??>3<
今日打D野好似正經左好多咁-0-,..,,
哈哈..
我都相老公仔會生生性性既..係咪?!
呢排天氣又凍又熱..
要小心身體呀,,
唔好好似上次咁著咁少33出街呀..
知唔知呀?
如果你病左..小雞都會好擔心你呢.
愛你的小雞,,字..
|
刊登時間︰2006-12-07 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
YO-0-2006 年 12 月 6 日 星期三  | 
| 仲有兩日日日日....-3- 好野,老公應承小雞唔介女嫁. |
呢排日日都訓唔著..-0-搞到朝早好眼訓...好慘慘..
成日都好似好累咁...@@..
希望老公星期6日都可以好似上次咁啦..係既話就好啦..><
上次老公真係起倒身...我真係好感動好開心..
我好耐都冇上過你屋企啦..
所以果日真係好難忘呢...仲可以同你一齊洗白白,,好耐都冇試過唔著33..
攬住老公果個感覺,,真係好舒服呢>w<
其實係度都真係過得好快...我入左黎竟然已經一個月啦..
計計埋埋,,唔計有得出去見你果幾日..
都係得番40幾日要係度..
一個月多d咋嗎..
所以我地一定可以一齊過情人節既..kaka...
老公仔...你一個星期最少都打一次XANGA好冇呀??><
唔係我驚自己越黎越冇心機打LA.....
乖乖啦....-333-
|
刊登時間︰2006-12-06 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
YO-0-2006 年 12 月 5 日 星期二  | 
| 今日打倒俾黑豬仔..好開心..-v- 好野,老公應承小雞唔介女嫁. |
小雞今日成日都諗住你..諗到傻左..
等等等等.,..等左好耐...終於都夠鍾打俾你啦..
一聽倒你把聲就好開心..
老公仔俾人正親手手...慘慘呢,,
下次小心d呀,,
小雞想老公應承多我一樣野呀..
我想你以後都好好咁保管住小雞送俾你既野好冇??
我俾你d野..失蹤既失蹤..爛既爛><
我其實都有d唔開心呢..
我知道老公都唔想唔見左我俾你既野...
但係你都小心小小啦.好冇??
仲有3日..就可以見倒你啦...好緊張,,
其實我覺得老公以前真係冇咁錫我..同埋珍惜我嫁..
可能因為果陣我地一直都係一齊住..
日日都唔擔心會見唔倒大家..所以你有時寧願同d fd出下街.,.
都唔番屋企陪小雞住啦..
但係e家唔同啦...我每日只可以搵倒你一陣..
得星期 6 日先可以見下大家..
老公都好關心..好緊張我,,
唔想我有d咩事...
如果你可以一世都咁愛我...小雞願意將我所有既野連個心都俾唒你..
我既身體以後只係屬於劉錦祥一個(呢句對你最重要啦.因為包埋波波呀嗎-0-)
我發誓..我唔會反口
e家等緊老公睇下趕唔趕倒番屋企on 啦,,
但係多數都唔得嫁啦..
我等到10點半就要off啦..希望見倒你啦..
ps:老公你唔好怪小雞成日都好多野問果d呀,,其實我真係好易呷你醋呢..
因為呢度d女仔佢地個個都唔同..佢地都係為左e家個男朋友而入黎住..
但係我就係為左.......
所以我特別驚...特別緊張你係出面點樣..
我都唔想咁嫁><自從有左bb後..個人變到情緒化左..
又成日都好易唔開心..所以我e家可能唔可以再好似以前咁就老公嫁啦..
如果我真係太過份,,你都願諒小雞啦...
我知道您係一個好老公..情緒化同埋唔識哄女呢d,,
根本都唔係你想既...只係你性格問題..
就算你最後改唔倒..小雞都一樣會咁愛您嫁..真嫁..
至於hi野..我唔係唔想俾你hi..
但係...除左真係傷身..
小雞係好唔鍾意你同第二個hi野果種感覺呢..
當我聽倒你同你d fd hi野..
我個心都會好唔安樂..
你試諗下如果小雞又係咁..同自己d fd出去hi野..
當時你仲要唔在場..
之後我話番俾你知..你個心又會點諗?你又會唔會好擔心..
我知道你係唔想我覺得你扼住我..所以先話我知..
但係你都諗下我個心..其實真係好唔開心嫁果陣..
我講出黎..只係想你知道..我唔係想管你..
我只係想老公你明白小雞果日做咩會咁樣..
= 〕
今日聽番隻歌..叫相依為命..
我地e家係唔係呢..kaa’’
旁人在 淡出終於只有你共我一起
仍然自問幸福雖說有陣時為你生氣
其實以前和你互相不懂得死心塌地
直到共你渡過多災世紀
即使身邊世事再毫無道理
與你永遠亦連在一起
你不放下我 我不放下你
我想確定每日挽住同樣的手臂
不敢早死要來陪住你
我已試夠別離並不很淒美
我還如何撇下你
年華像細水沖走幾個愛人與知己
抬頭命運射燈光柱罩下來剩我跟你
難道有人離去是想顯出好光陰有限
讓我學會為你貪生怕死
即使身邊世事再毫無道理
與你永遠亦連在一起
你不放下我 我不放下你
我想確定每日挽著同樣的手臂
不敢早死要來陪住你
我已試夠別離並不很淒美
見盡了 雲湧風起 還怎麼捨得放下你
證明愛人又愛己 何以要那麼悲壯才合理
即使身邊世事再毫無道理
與你永遠亦連在一起
你不放下我 我不放下你
我想確定每日挽著同樣一雙臂
不必挑選我們成大器
當我兩個並無冒險的福氣
見盡了 雲湧風起 還怎麼捨得放下你
我們 仍珍惜這啖氣
|
刊登時間︰2006-12-05 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | » |  |