*.×★ 小 癲 )╴" Let Him Go+°[▋
▊ ▌▎*°.期望能開開心心拍過拖°. +
        [[/\/*凡事從簡簡單單那算多ˋ'﹏…]]"×
SIUDIN914
暱稱: 〝SIU癲*●
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
★_自問 從前太 霸道...
``▼,./||何時該前進?...
''''*-從來 沒有相 ...
▲-|\*''''..我沒有...
[[ ●-" ``*I LOVE U...
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 925
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天


`-★|[*1516吾玩吾舒服*-小癲最終中左毒>V<!`*]} 分類: 未分類

好叻女◆*}沉晚4點前氹完人地訓教`]___之後自己又訓埋嚕>V<"今日1點3就醒左嚕*`))))之後就玩電腦XD◆|!`好悶好悶=']諗住今晚9點幾可以去人屋企玩狗仔架嘛﹎-°跟住點知果個人未返家啵=V=|!|*}拱聽晚先囉-[本小姐 有的是時間-]跟住就睇1516..>>** 超好笑哇`-ㄖ我又同[喵喵-],,[Ar煒-]係度估15定16** =V=睇完就沖涼◆*  完__ __ *-]

        /|`=你好嗎?◆`
×__|!◇` 你與她〝快樂〞嗎?!,,-
×° \-'`★你生活甜蜜 應該好好]〕..
×-〝我有我抑鬱 你就與她散步-!]`◆
     -`'`★續串風光給你數-!

◆`..|I*你的天空宇宙 ,`|'||
 [``°..只夠我 [流淚]不可[跳舞]-!___'`■*



2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


[-/*'°愛人比被愛幸福得多"]] 分類: 未分類

今日成朝早7點訓教豬..XD"2點幾起身..之後見到我阿媽個FD-口- 咁我就拿拿淋入廁所了..-.-出返黎果陣問我出唔出元朗..咁就出左去啦同我阿媽個FD-.-悶到我碌地..!!唉..5點幾返家了..! 之後就...唉T^T       完..***))

×﹍|| 不想介入 ___任何的3人  戀愛中--_】

□'_×`!好想好想°ˇ離開呢個傷心地)))).. .*,,



2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


Σ °〃 家姐.生日快樂__=]◇ 分類: 未分類

我真係好早訓..成朝早9點先訓..2點3到就醒左了..嘩..正牙..終於開始感覺到自己[[頹廢]]中..T^T" 又開始吾食野嚕..!**又早1早先訓教..成個人變哂了..!今日3點幾聽聽下【阿門-】呢首歌就喊起上黎..**真係好傻好傻..好想鬧自己..))廖仲茵廖仲茵..我好憎你牙..><之後老豆家姐果D落左樓下食野..得返我1個..好有自閉果種FEEL..T^T 跟住4點幾到家姐自己返左上黎就話o靚妹..快D洗頭著3啦...就出去了..!咁我就好快咁搞掂D野啦..之後同喵喵係MSN傾多幾句..就出門口了..!同家姐去左銀座..佢拎返D野比人..之後我就係出面等佢..點知我見到[少爺占-]@@之後同佢傾左幾句..就交換左大家既電話了..*0*..隔左1陣我又見到[樂哥哥-]同佢條女..T^T 之後就同家姐打左陣機..打完就等[陳生-]**之後就去睇【X-MEN】..超好睇牙..XDXDDD嘿嘿..=) 戀上入面既[暴風女神=]呵呵XD超型牙..-3- 睇完之後就去左板橋食野..佢地嗌野嗌得好麻煩拱-口-哈哈笑死我牙今日.. 之後就返家了.. 完..))

"[★*°今天我深深的回味那次錯,,是你到最後離開我°-●×[!*


 



2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天


`"|!◆__愛情,係冇輸同贏的〝[|▃ 分類: 未分類

今朝8點先訓教..T^T12點就起左身了..跟住就玩電腦同喵喵傾計..=] 好悶好悶..成日都吾食野..@@嘿嘿..!直到8點先食公主麵..XD之後就睇牒睇電視XD跟住就沖涼..MIX相..-.-     完...

°!|×下雨天總掛念從前●,,°

                       29號..!家姐生日快樂=]又大1歲嚕呵呵XD

 



2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


]]▋*丫..你老母哩埋[]..+係度食雞脾×’’-.- 分類: 未分類

今日成2點幾先起身..好悶好悶..我呢3日黎我都發左好多個夢..不過我醒返就吾記得自己發過D咩囉..總之就係令到我訓到唔知醒咁滯囉..呼..今日悶到死..冇人理我..之後5點幾好眼訓..就訓著左了..7點幾起身食飯沖涼..跟住就睇電視XD呵呵..岩岩冇耐打電話比BIG仔問佢聽日係咪出街..佢就話係了..@@ 嘿嘿..依家睇回魂夜中...完****

 

              今日我聽到1個消息..我好吾開心..!你吾系度邊個可以聽我講心事呢..??

*'|+`選擇性失憶,,來忘記[[你]]..-''★