好叻女◆*}沉晚4點前氹完人地訓教`]___之後自己又訓埋嚕>V<"今日1點3就醒左嚕*`))))之後就玩電腦XD◆|!`好悶好悶=']諗住今晚9點幾可以去人屋企玩狗仔架嘛﹎-°跟住點知果個人未返家啵=V=|!|*}拱聽晚先囉-[本小姐 有的是時間-]跟住就睇1516..>>** 超好笑哇`-ㄖ我又同[喵喵-],,[Ar煒-]係度估15定16** =V=睇完就沖涼◆* 完__ __ *-]
/|`=你好嗎?◆`
×__|!◇` 你與她〝快樂〞嗎?!,,-
×° \-'`★你生活甜蜜 應該好好]〕..
×-〝我有我抑鬱 你就與她散步-!]`◆
-`'`★續串風光給你數-!
◆`..|I*你的天空宇宙 ,`|'||
[``°..只夠我 [流淚]不可[跳舞]-!___'`■*
|