第一次打依個日記....YOYO!!
睇到大細妹都係依D日記...
呵呵X2222.
我依家玩2個日記...吹吹吹∼
ka∼你地吾好俾人睇我日記呢∼
金日右係上課..![]()
都係悶嫁啦∼
依家吾想係tpsss個到返學..
好僧個d老師>3<
好似玩針對甘∼
好僧你呀...屎忽鬼∼∼
金日lunch派相..
係1b既相相∼
靚就吾係靚..但係係1b既相相相∼
我一定收埋的∼呵呵∼∼∼
叫d人簽名wo∼
我簽左臭呠*
呵呵∼∼∼
第8課..上得個3個字到...
老C就要我地GO馬鞍山體育館
睇人地D野WO...
悶死...死人柒頭陳中生...
你好白痴呀>V<...
冇啦啦打我...勁..0N 9
真係好想打死你
第一次*!!!