琴晚同FIONA AND DOMDOM傾電電。。。傾左1個半中''''の後洗完面面就訓覺覺豬**金朝10:45AM到起左申......好熱阿…食完野洗白白就出左去搵DOMDOM喇**
出左門一路同佢傾電電一路行。。。。可惡の太陽..快把我的身軀溶化了…搵到佢の後去左大會堂汁汁個樣就去左市中LU!!!!市中都冇野好行既**
過左智樂陪DOMDOM去中銀整信用卡..點知冇帶出世子!!就冇得整LU﹏T^T''行行下見到條仔!!好高,,,個頭超型!!樣子OK~~唔錯唔錯。。。去左泉水棧買野飲︰買左2杯士多啤梨沙冰﹏我的最愛阿!!!!呵呵....好好飲。
の後去左萬寶修眉....DOMDOM修先!!睇佢個樣好ENJOY…點知修到右眼果時痛到佢豬GAP禁﹏等等到我修果時…隱隱作痛。。T-T!!の後走左去菁菁度傾下計!!呵呵**見到咪咪{芝娃娃}!!
好KAWAII唷!!佢見到DOMDOM又'肺'!!!嚇得我地丫︳傾左陣就走左LU!!︳金日好悶阿!!又行去市中行下!!去到Q太郎果度過!!DOMDOM話想食燒八爪牛丸。。笑死我!!!講錯野…等等同DOMDOM去幫佢MAMA買雞蛋…點知我講左買蛋雞…笑死佢!!!金日咩事件牙’個個講錯野…去左影貼子相**影得好失敗!!就係禁坤左我40雞…T^T唔制牙!!比返D錢我阿..
過左冇耐回家了!!!!回家中又同DOMDOM傾電電!!無計!一個人太悶了﹏﹏電話就是我的愛人~~呵呵!!返到HOME開電腦。FIONA打左比我!!傾左一陣就CUT左LU。
悶悶悶悶悶悶悶**18:00pm同DOMDOM傾電電中....
係貼子相鋪偷影既...HAHA~

ONON居居の我*

DOMDOM話我拍照的樣子愈來愈呆了...呵呵!!!!我是一個呆子***
|