*-+。宝宝''幹= 小桃* stal﹏
スーパー愛KAT-TUN & アリス九號 & BIS。。。つまらないのため書いた﹏ STAL''<自重*請勿偷圖> 一場黎到...留個COMMENT先走喇…
SIUTAL
暱稱: 宝宝''STALBB*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
pk
2006-11-19
2006-11-17
2006-11-14
為什么''
文章分類
全部 (169)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 89
今日人氣: 6
累積人氣: 3676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 12 日  星期三   晴天


同DOMDOM出左去!!! 疑惑 分類: 未分類

琴晚同FIONA AND DOMDOM傾電電。。。傾左1個半中''''の後洗完面面就訓覺覺豬**金朝10:45AM到起左申......好熱阿…食完野洗白白就出左去搵DOMDOM喇**

出左門一路同佢傾電電一路行。。。。可惡の太陽..快把我的身軀溶化了…搵到佢の後去左大會堂汁汁個樣就去左市中LU!!!!市中都冇野好行既**

過左智樂陪DOMDOM去中銀整信用卡..點知冇帶出世子!!就冇得整LU﹏T^T''行行下見到條仔!!好高,,,個頭超型!!樣子OK~~唔錯唔錯。。。去左泉水棧買野飲︰買左2杯士多啤梨沙冰﹏我的最愛阿!!!!呵呵....好好飲。

の後去左萬寶修眉....DOMDOM修先!!睇佢個樣好ENJOY…點知修到右眼果時痛到佢豬GAP禁﹏等等到我修果時…隱隱作痛。。T-T!!の後走左去菁菁度傾下計!!呵呵**見到咪咪{芝娃娃}!!

好KAWAII唷!!佢見到DOMDOM又'肺'!!!嚇得我地丫︳傾左陣就走左LU!!︳金日好悶阿!!又行去市中行下!!去到Q太郎果度過!!DOMDOM話想食燒八爪牛丸。。笑死我!!!講錯野…等等同DOMDOM去幫佢MAMA買雞蛋…點知我講左買蛋雞…笑死佢!!!金日咩事件牙’個個講錯野…去左影貼子相**影得好失敗!!就係禁坤左我40雞…T^T唔制牙!!比返D錢我阿..

過左冇耐回家了!!!!回家中又同DOMDOM傾電電!!無計!一個人太悶了﹏﹏電話就是我的愛人~~呵呵!!返到HOME開電腦。FIONA打左比我!!傾左一陣就CUT左LU。

悶悶悶悶悶悶悶**18:00pm同DOMDOM傾電電中....

 

係貼子相鋪偷影既...HAHA~

ONON居居我*

 

DOMDOM話我拍照的樣子愈來愈呆了...呵呵!!!!我是一個呆子***






訪客留言 (返回 SIUTAL 的日誌)


FIONA 於 2006-04-12 09:30 PM 發表:
唔制呀"岩岩留左個言俾你點知冇打電郵地址就送出左><"攪到咩都冇哂""
嘰嘰...算啦...我在打過呀""
金日係屋企好鬼悶呀....冇野做....仲之同你地出去啦"又有令仔睇喎""哈哈....
我仲好努力咁諗緊去唔去swim好呀....我又怕黑喎.....又遠喎....不過我都要問我個郭俊杰俾唔俾我去先....如果佢唔俾我去我就唔去嫁啦...如果連佢都俾我去"咁我就一定去嫁啦"""哈哈...
仲有呀寶寶你個衰婆口花花左呀....kaka,,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵…留過囉....悶你又唔出黎!!!
好阿!!多人好玩D麻****要去牙你''''
我個口不嬲花嫁喇﹏你現在才知道嗎???HAHA
Posted at 2006-04-12 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]