琴晚一路同DOMDOM傾電電一路睇7號差館{新電視}…傾完洗面喇*點知洗洗下流鼻血。。。T^T'' 唉...又黎喇'''流左兩三個字﹏暈暈地!!!!之前成日都係禁..攪到我仲2為生癌T-T'''金日11點9到先起申﹏
落大雨阿***攪到冇得去游水...>W<''打左比YUKI同佢講聲…點知佢話CINDY MA話星期四不嬲泳池唔開.....DE*琴日就唔好金日去NA!!!T^T攪到人地八歡喜一場***3點到開左電腦玩!!一ON MSN條變態就ADD我...佢痴線嫁﹏
叫我視像比條周周我睇**之後DOMDOM遠端協助!!一齊睇條變態佬。。。HAHA**{唔好話我咸濕AH}影左佢相!!!{用QQ影底}好嘔心阿!!SO馬上封鎖左佢再加DELE﹏要睇佢D相同要佢個MSN就ADD我問我拎喇…WAKAKA*
金日凍左D..不過我鐘意呢種天氣!!!呵呵…成日傾電電攪到隻手好唔知點禁''''而加要戒下NA。。。。不過唔傾電電有咩做呢???電腦又唔係個個都ONLINE!!!!無野做*我又唔玩ONLINE GAME既…出街又冇銀兩...點出啵!!!我細妹放左假喇終於***不過同佢都冇咩野好做....WINGWING返左黎LU*
係大6汁完牛屎返黎!!哈哈~~又多個人陪下我喇>V<''算喇…聽歌...睇PV...一路聽住KAT-TUN..W-INDS..WaT..K..NEWS..NANA..YA YA YAH..D歌好正....因為而加放假的關係....所以夜晚部電腦都比我家姐搶左黎玩!!!佢冇得放。。呵呵…抵死'''
搵人陪下我傾計牙...我就悶死LA。。。

我的最愛....KAT-TUN。。。。。
|