琴晚同我家姐AND細妹吹水...笑死我NA…之後玩左一陣電腦''''丫。。。凱凱ON左LINE!!!!HAHA**好開心阿~~同佢傾左幾句計就比反我家姐玩LU>^<''佢都放假LU''''話星期ONE先反工**呵呵''之後11:PM出左去睇''7號差館''超…又話鬼片**一點也不恐怖的...12點就上床訓覺覺喇﹏金朝11點3起左申**凍返喇'''19度;;;是我喜歡的天氣~~不冷也不熱。
4點開左電腦....我家姐睇海賊帆{KAT-TUN演唱會}DL左N年都唔得閒睇....金日終於睇左LU!!!上田好KAWAII牙真係....愈黎愈鐘意佢地''''呵呵~~18:45PM同DOMDOM AND WING玩錄音留言*好悶阿....仲有禁多日假放'''日子點捱AR???好想返學玩A﹏''仲要放到去24號!!!DEI**D小學FD叫我搵日出黎見下面。。。我成日係街都見到D…不過個個都唔認得我LU!!!!
有D話我整左容''''…丨丨丨可惡的傢伙︳︳︳ >W<''
|