*-+。宝宝''幹= 小桃* stal﹏
スーパー愛KAT-TUN & アリス九號 & BIS。。。つまらないのため書いた﹏ STAL''<自重*請勿偷圖> 一場黎到...留個COMMENT先走喇…
SIUTAL
暱稱: 宝宝''STALBB*
性別: 女
國家: 香港
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
pk
2006-11-19
2006-11-17
2006-11-14
為什么''
文章分類
全部 (169)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 89
今日人氣: 9
累積人氣: 3679
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


睇演唱會**留在家中發呆… 愉快 分類: 未分類

琴晚同我家姐AND細妹吹水...笑死我NA…之後玩左一陣電腦''''丫。。。凱凱ON左LINE!!!!HAHA**好開心阿~~同佢傾左幾句計就比反我家姐玩LU>^<''佢都放假LU''''話星期ONE先反工**呵呵''之後11:PM出左去睇''7號差館''超…又話鬼片**一點也不恐怖的...12點就上床訓覺覺喇﹏金朝11點3起左申**凍返喇'''19度;;;是我喜歡的天氣~~不冷也不熱。

4點開左電腦....我家姐睇海賊帆{KAT-TUN演唱會}DL左N年都唔得閒睇....金日終於睇左LU!!!上田好KAWAII牙真係....愈黎愈鐘意佢地''''呵呵~~18:45PM同DOMDOM AND WING玩錄音留言*好悶阿....仲有禁多日假放'''日子點捱AR???好想返學玩A﹏''仲要放到去24號!!!DEI**D小學FD叫我搵日出黎見下面。。。我成日係街都見到D…不過個個都唔認得我LU!!!!

有D話我整左容''''…丨丨丨可惡的傢伙︳︳︳  >W<''






訪客留言 (返回 SIUTAL 的日誌)


maitang 於 2006-04-14 11:29 PM 發表:
對吶,就是無聊噢!
我哪裡有不理你??
那就好了噢''不是嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有不理我喔**是阿!!!!
可是口變大就很難再變回小唷…
Posted at 2006-04-15 04:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maitang 於 2006-04-14 07:21 PM 發表:
嘿嘿.寶寶
你怎麼呆在家那麼無聊!!
不過只要你有我在就會變得不無聊囉!!
你因我帶起了歡笑!!哈哈``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵**DOMDOM''''
對阿..我很無聊喔…
有你在???你都不理我了﹏嗚嗚。
歡笑??對…你把我的口笑大了許多.....
Posted at 2006-04-14 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]