琴晚好悶A**同我細妹睇不思議遊戲OVA…又訓唔著------訓訓下覺隻眼超痕勁捽勁捽**6點幾忍唔到去左廁所照鏡…OH MY GOD﹏隻眼超紅哂爆哂紅根。。嚇死我。。可惡T^T'' の後去左BABA間房拎眼藥水滴兩滴....の後又返上床訓覺覺豬'''''
訓到11點45AM起左申…隻眼好反左D!!!奇怪**我又冇帶CON果D。隻眼冇拉拉做咩禁嫁???中午剩係食左D丸丸同燒賣就冇食野LU。。。。睇電視!!!睇李克勤N年前果套「他來自天堂》{新電視}︴哈哈**笑死我....超白痴牙套野。
不過好好笑////等等DOMDOM打電電比我{14:58PM}**傾到以家仲有傾...HAHA!!{18:10PM}GOD~~我BABA返左黎LU!!平時8:00PM先返金日早左禁多既、、>-<''聽日一定唔可以出街阿!!!因為有好多電視睇9:00AM日劇''遙遠的家''11:AM韓劇''小爸爸上學去''直落1:00PM台劇''緣光森林''
套套都好好睇係新電視的劇集台播嫁....DOMDOM幫我整個閃字!!!不錯不錯~~滿好看的﹐﹐﹐唔制。。我家姐金日勁偷影我係HOME最7個樣!!!唔知點解我係HOME個樣勁似黃臉婆。。。HAHA...解我出街個樣同係HOME個樣禁大分別嫁???唔POST相喇**費事嚇得死人…
金日打住禁多先喇!!!!閉閉**

|