琴晚9點15pm到同DOMDOM傾電電…10點05PM果陣睇''電車男''{無線}笑死我喇。。我覺得條仔好慘**不過佢真係好低B'''見到野豬個樣令左好多牙!!!日劇{野豬大改造}電車男個妹...又見到花澤類{日劇:花樣男孩}令仔左好多牙﹏﹏﹏><''做完果陣又有速水直道!!!好令仔阿**幾好睇丫~好想快D睇下集>^<''
の後睇新電視韓劇小爸爸上學去!!我知聽日一定起唔到申睇11:00AM果場…SO睇夜晚果場好D*牙RAIN超爆笑~好KAWAII''''12:15AM到個電話冇電就同DOMDOM CUT線喇!!勁…我地傾左3個鐘!!不過平時仲勁////試過同DOMDOM AND FIONA傾通頂!!個個傾傾下都訓左]]]の後聽對方D呼吸聲!!!哈哈~好懷念....睇完1:10AM就去訓覺LU~~
金日11:30AM起左申…BC訓訓下又流鼻血...就起左申止血…唉*成日都係禁!!我的身體真是差勁﹏''T^Tの後睇多次小爸爸上學去*好好睇....睇完直落睇[[[[台劇緣光森林]]]]超級好睇﹏最衰一個星期睇得2集~~好想上網DL阿!!BC我等唔設NA!!!!BUT冇網DL台劇***得DL日劇既網....可惡T^T''好想睇A﹏﹏ 睇完3:00PM就睇第2次播既[[遙遠的家]]BC金日遲起申。睇唔到9:00AM果場~SO睇3:00PM果場!!隻眼仲係痛痛地……所以睇左一陣就冇睇喇!!!DOMDOM同2LING打左黎!!2LING好快就CUT左''の後我同DOMDOM傾左1個中頭半到就冇傾LU~<係咪發覺我成日傾電電呢??想知我地傾什麼嗎??HAHA!!!唔話你知....>
唉....WINGWING又返左大6阿!!唔記得左佢幾時返添…唔制牙~好掛住WINGWING阿''' 5:00PM到睇KAT-YUN果套野﹏﹏YAYAYA....播左佢地係TOKYO巨蛋既演唱會{小部分}勁阿...上田打難左個結他~~型爆。。。又播REAL FAVE個PV!!!正爆...點睇仁仁同龜龜都係令仔…而上田&中丸就好KAWAII牙!!上田好似女仔..好索…我鐘意~~呵呵...田中都OK!!!不過對田口就冇咩鐘意~~我覺得佢唔夠特別。。。呵呵,,,,唉....金晚又冇野睇**悶悶...本身都想睇王子變青蛙嫁....不過見到D男主角個樣就冇哂MOOD睇…
馬豆金日去左CAMP喇...可惡牙~~我又想去A**好掛住個大海景阿..雖然係4月6日去左!但係好想再去多次阿!!!羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T

我同WINGWING!!!!777777777

我地間房個客廳阿...係咪好正先!!無敵大海景>W<

我地間房...好咪好想住呢???比人偷拍添>^<
|