*-+。宝宝''幹= 小桃* stal﹏
スーパー愛KAT-TUN & アリス九號 & BIS。。。つまらないのため書いた﹏ STAL''<自重*請勿偷圖> 一場黎到...留個COMMENT先走喇…
SIUTAL
暱稱: 宝宝''STALBB*
性別: 女
國家: 香港
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
pk
2006-11-19
2006-11-17
2006-11-14
為什么''
文章分類
全部 (169)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 3671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


留在家中睇電視* 開心 分類: 未分類

琴晚9點15pm到同DOMDOM傾電電…10點05PM果陣睇''電車男''{無線}笑死我喇。。我覺得條仔好慘**不過佢真係好低B'''見到野豬個樣令左好多牙!!!日劇{野豬大改造}電車男個妹...又見到花澤類{日劇:花樣男孩}令仔左好多牙﹏﹏﹏><''做完果陣又有速水直道!!!好令仔阿**幾好睇丫~好想快D睇下集>^<''

の後睇新電視韓劇小爸爸上學去!!我知聽日一定起唔到申睇11:00AM果場…SO睇夜晚果場好D*牙RAIN超爆笑~好KAWAII''''12:15AM到個電話冇電就同DOMDOM CUT線喇!!勁…我地傾左3個鐘!!不過平時仲勁////試過同DOMDOM AND FIONA傾通頂!!個個傾傾下都訓左]]]の後聽對方D呼吸聲!!!哈哈~好懷念....睇完1:10AM就去訓覺LU~~

金日11:30AM起左申…BC訓訓下又流鼻血...就起左申止血…唉*成日都係禁!!我的身體真是差勁﹏''T^Tの後睇多次小爸爸上學去*好好睇....睇完直落睇[[[[台劇緣光森林]]]]超級好睇﹏最衰一個星期睇得2集~~好想上網DL阿!!BC我等唔設NA!!!!BUT冇網DL台劇***得DL日劇既網....可惡T^T''好想睇A﹏﹏ 睇完3:00PM就睇第2次播既[[遙遠的家]]BC金日遲起申。睇唔到9:00AM果場~SO睇3:00PM果場!!隻眼仲係痛痛地……所以睇左一陣就冇睇喇!!!DOMDOM同2LING打左黎!!2LING好快就CUT左''の後我同DOMDOM傾左1個中頭半到就冇傾LU~<係咪發覺我成日傾電電呢??想知我地傾什麼嗎??HAHA!!!唔話你知....>

唉....WINGWING又返左大6阿!!唔記得左佢幾時返添…唔制牙~好掛住WINGWING阿''' 5:00PM到睇KAT-YUN果套野﹏﹏YAYAYA....播左佢地係TOKYO巨蛋既演唱會{小部分}勁阿...上田打難左個結他~~型爆。。。又播REAL FAVE個PV!!!正爆...點睇仁仁同龜龜都係令仔…而上田&中丸就好KAWAII牙!!上田好似女仔..好索…我鐘意~~呵呵...田中都OK!!!不過對田口就冇咩鐘意~~我覺得佢唔夠特別。。。呵呵,,,,唉....金晚又冇野睇**悶悶...本身都想睇王子變青蛙嫁....不過見到D男主角個樣就冇哂MOOD睇…

馬豆金日去左CAMP喇...可惡牙~~我又想去A**好掛住個大海景阿..雖然係4月6日去左!但係好想再去多次阿!!!羨慕T^T  羨慕T^T  羨慕T^T  羨慕T^T  羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 羨慕T^T 

我同WINGWING!!!!777777777

我地間房個客廳阿...係咪好正先!!無敵大海景>W<

我地間房...好咪好想住呢???比人偷拍添>^<






訪客留言 (返回 SIUTAL 的日誌)


><'' 於 2006-04-16 08:44 PM 發表:
你成日睇電視既......冇出街咩..TvT''咁悶悶既~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係阿*有好野睇梗係留係HOME睇電視NA…
無銀兩點出街A???唔係好悶是超悶的﹏
Posted at 2006-04-16 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]