琴晚10點半到同DOMDOM傾電電**之後佢勁扮有線入黎玩佢DEDE....笑死我~佢又唔比佢DEDE聽!!就係叫佢估下邊個打比佢''''佢DEDE就打比佢D FD問!!!佢D FD個個都話冇。。笑到我豬GAP禁!!!之後我又扮哂野玩我細妹....我拎住個電話自言自語扮有線入..DOMDOM就勁笑勁笑~~の後我特登大大聲比我細妹聽話....妖,,,我傾緊電話阿!!咪鬼打黎喇~我細妹就打比佢D FD問佢地有冇打黎...佢個個FD都話冇----の後佢又向佢D FD講///我玩左佢成晚....(詳細內容問我喇,,一定笑死)等等打左比白痴仔玩佢電話。。。超好玩'''傾到1:15AM到我就訓左覺覺豬了﹏>W<'' HAHA
金日12:30PM起左申!!!睇果套''雙鬼血戰''{唔知有冇記錯個名}吳君如做嫁!!!又話係鬼片,,笑片黎既**一D都唔恐怖。。笑死我就真///睇睇下又流鼻血...可惡T^T 我好想知點解會成日無拉拉流囉'''T-T 等等MAMA返左黎**買左雞飯比我食...1:30PM睇緊惡魔在身邊{新電視}...雖然の前係電腦一早睇左***但係真係好好睇^^ 睇完3:00PM~家姐開左電腦玩..睇日劇:『クロサギ』**中文名:[詐欺獵人/黑鷺]山下智久同堀北真希主演﹏﹏超正**一個星期出一集!好期待下一集丫!!睇完就睇KAT-TUN DVD!!!超KAWAII牙仁仁同上田。。>W<
5:00PM到細妹返左黎。。佢話睇左冰河世紀...超好笑喎**不過我想睇黑夜!!!無人陪我睇鬼片。。可惡**T^T DOMDOM話要睇至尊無賴。。不過我想睇鬼片多D!!HAHA'''
到左夜晚7:30PM到我玩電腦~~好黑仔丫'''一插返個眼仔就HAND左機~自動重新開機....可惡T^T 等等同DOMDOM傾電電喇!!!點知跳標~個電腦無拉拉熄左....電話CUT左!!嚇死我**我BABA就睇睇下下電視熄左'''經過15分鐘既研究好返LU!!><"馬豆同WINGWING都返左黎LU!!!HAHA 又有人陪我LU....
唔打喇!!睇アリス九號 D令相!!>^<''


小將!!令仔令仔**
|