琴晚7點到同FIONA傾左陣*等等IVY打比我~之後同DOMDOM AND WING傾電電...過左一陣WING就CUT左LU*8:45PM到同DOMDOM一直傾到1:20AM!!!勁唔勁先???HAHA~~我地2個好87牙!!係度傾自己個老豆睇A片同買唔買DHC枝野好**~~笑死…DOMDOM叫我偷老豆D A片上佢HOME睇~~HAHA。。死咸濕婆﹏﹏ 其實D人話男人好咸濕''係錯嫁**女人根本就係咸濕過D男人……只不過佢地唔表露出黎姐''''我同DOMDOM FIONA YUKI呢D就係一個好好既例子!!!!哈哈~好煩腦丫**好多野都想買**不過又冇錢!!可惡T^T
金日10:30AM咳到醒左!!不過一直''牛''係張床度。。'牛'到11:45AM先捨得起申HAHA~~以家日日都禁遲起申諗緊返學果時點算!!就係>>死得**悶~睇電視**睇張學友同梁朝偉果套咩[[[[[[錯左黑社會]]]]]笑到我死**哈哈...唔知點解睇親D戲都覺得好好笑!!唔知點解呢排隻耳仔好似聾聾地禁*可惡T^T 唔可以變聾婆嫁我~ 好驚阿! 驚驚*驚驚* 驚驚*
1:30PM到YUKI打左比我!!同我傾左1個中到我就唔傾喇!!鬼叫隻耳聾聾地咩**都唔知係咪因為傾得電話多....
開左電腦の後睇凱凱個相簿{BC WING話凱凱有新相] 嘩***佢KAWAII左好多...個頭冇我同佢視像果時禁7喇!!!睇佢個樣得果16歲!!!個樣好細個~~唔講唔知佢係20歲。。。睇完就去左163入相喇....金日的網速麻麻地''''入得好慢*{想要我相簿嗎??呵*唔比!HEHE]]私下問我拎!!HAHA~~小將小將!!好可愛牙~~HIROTO都係***我的愛人~HAHA
唉....成日都冇乜食過野;;;好肚餓阿!!剩係12:00PM果陣食左麥片*就咩都冇食....鬼叫HOME冇野食咩~有冇人煮野比我食阿???係MSN同FIONA &KAKI傾計....悶悶悶**5點到同2ling & YUKI傾左一陣*YUKI話星期5/6去SWIM!!
聽日MAY BE會同MAMA出荃灣*BC MAMA叫我陪佢....我係乖女黎嫁MA!!!梗係陪喇'''HAHA~~(忘想ING)我再唔出下街真係自閉NA!!!

凱凱真係好KAWAII!!!HAHA~我最愛的網友。。。

HYDE.....緊記 !!唔係HIDE阿**

得閒得滯**去YAHOO整白左張相同換到水平線!!HAHA
|