琴晚我BABA霸住個電視**唔比人睇老馮日記'''可惡T^T 10點半先有得睇~~電車男好爆笑----我覺得佢剪左個頭好睇好多。。。BUT佢好矮...個女主角高佢半個頭....等等就睇小爸爸上學去!!金集笑到我死…牙RAIN好搞笑**死牛郎&臭麻雀....
等完1:10AM 睇左半個中綠光就訓覺﹏ 金日12點醒左---好熱阿....1點睇綠光森林....SUPER好睇+++佢家姐真係好狗…套野有D似韓劇既天國的階梯.....不過係台板。。好睇好睇>W<''
睇完3點開左電腦睇黑鷺第2集....金集山P喊阿....佢呃左佢最好個FD<小山--NEWS> 超好睇....估唔到小山係結婚欺詐師...等等DL小丸子真人板黎睇.... 黑崎 & 小智*

小丸子… 都唔多似既*

BABA**我覺得超似﹏

小山呃左條女100萬不過比最FD既山P呃反3千萬.....慘
|