訓得3粒中...3點幾訓6點半就起申…超眼訓。。7點半出左門口*去等WINGWING!!返到學又要集隊﹏熱死左----返到去同牙斑講左聲生日快樂'''''金日LB都唔知發咩神經…係禁鬧人﹏ON9既+++有病睇下E生~P.E堂上乜鬼社交舞~但B既...易就易---不過跳跳下隻腳神經錯亂*亂哂。。。同YUKI一組!!!<點解要我扮男仔喎>T^T''上MATHS超爆笑....個實習牙SIR勁似貓頭鷹...相似度80%!!!佢叫我地寫坐位表比佢喇...我地玩野*寫張柏豬..金三旬..車路士..杜德偉.吳宗憲..金剛..黃夏慧..周慧敏..林嘉恩..笑死!!
等等LUCNH!!同YUKI @ DOMDOM @WING @2LING一齊去智樂食...悶悶**金日返學點知一枝筆都冇''就去埋買筆**返到學諗緊住拎反個袋返課室!!點知IVY一個人幫我地7個拎哂...{仲有嫦仔@FIONA} 勁A!!!THZTHZTHZ*錫哂你...點知2LING突然胃痛---痛到郁唔到~就早退...仲2為CALL白車!!哈哈...步我第2世麻**等等上IS堂就訓左覺…DOMDOM係度整醒我---打爆佢....唔比我訓???自己等等咪一樣訓左!!HAHA~成堂訓哂...小息比班仔嘈醒左>W<'' 又到中屎堂喇...又有得玩**同YUKI傾計聽歌.....點知YUKI個BABA超爆笑~無喇喇打比佢///笑死><""
の後上左HALL聽野*講全港性評估同升中4D野...話120內應該升到**HAHA!!我35一定升到...><!! 唔好睇我成日好似唔上堂禁...小喇**睇下咩堂喇!!有得玩梗係玩喇....HAHA~返學就返左HOME!!
|