琴晚林訓前煮左炒米粉。。聽日帶反學食...BC太熱了***不想外出!!如常*不過等搭升降機果陣隔黎HOME又打架....嚇死我。幾驚佢地又打出黎////算喇...慣嫁NA~~成日都打...反到學上ENG!!要抽幾個人去做個人短講同小組討論...全港性><""唔好抽中我丫...好彩冇中獎﹏如果唔係叫定BABA幫我買6合彩////HAHA>33<'''上IS果陣好悶----做果個實驗又無聊﹏﹏邊似上次禁勁----玩出火。。整到有毒氣放出黎**SO同YUKI一齊睇鬼估<真泰猛> 哈哈!!泰文:屌你老母<也MAN>**可以趕鬼...惡D禁講就得**本書寫嫁...唔知係咪!!上中文堂作文...無聊。。。
上MATHS果陣隻耳爆江...<耳洞> 流左超耐...D紙巾全部都係血...好嘔心**流左超多血﹏MISS話再止唔到又CALL白車----HAHA!!坐過一次夠喇...唔洗再試!!感覺良好。>W< 同DOMDOM係下面鄧波中…唔洗上隻貓頭鷹堂...頂佢丫。。上到去發我皮四!!!ON99…話知佢--***上我乖乖上佢堂食左屎先同我地講NA!! 上電腦堂*玩電腦....YAYAYA
放左學去左行街街...買反學鞋**鞋子爛了﹏仲記得上次校服而表...話我鞋爛!!唔當一套完整校服***我O了咀仔...點知!!睇唔岩...遲D同MAMA出街先買NA!!去左市中--同FIONA買左D至愛....<無左佢會變白粉婆> 可惡T^T* 欠我家姐88蚊...買左DHC個粉底。。。我要申請破產了…IVY未還錢!!!T^T* 又唔想問MAMA拎錢....唯有坑D洗… 去左牙WING留下返HOME!!!又見到KAKI!!哈哈**平時成日見唔到你...而家就成日見到**搵日出黎聚聚'''''>W<
|