琴晚好早就訓左LU!!金朝起申個天好黑....仲2為可以唔洗返學添…出到去。。。有遮=無遮﹏ 濕哂**去左萬寧搵2LING @IVY @FIONA!!!本身諗住飛的...不過都濕哂----廢事哂錢了...反到SCHOOL整乾個身//// 上中文堂果時笑死我....做D病句係我地班自己D人寫嫁/////笑死我...例:錯折<挫折>,,考順<孝順>,,回香証<回鄉証>呢個笑死我!!估唔到我地班D人禁叻仔叻女。。。D句子仲好笑...1.每次問媽媽這位少女是誰?......但我媽媽不是同性戀的。2.我長大成人一定會不辛苦的變成享受。3.我現在最怕的小強,成為母親後什麼也要刻服。<YUKI寫>笑到我肚痛...個克都寫錯埋… の後視藝..好悶**畫果D視覺畫﹏
LUNCH係SCHOOL食杯麵﹏落大雨**點出去食AH???上經工果時睇碟**SO訓著左。。。到普通話牙SIR黎左就比佢D聲音嘈醒左....玩GAME!!唔教書---->W<!!小息同雞仔隻秋**條友拉我入男廁!!CINDYMA同2LING幫我拖…等等YUKI黎左...打爆死雞仔...比佢拉到隻手爆左2行微C血管...可惡T^T 等等上德育又睇碟..<貓狗也瘋狂>好好笑..可惡T^T成績表印錯**全級大部動....我名次又高左好多NA!!計小左好多分比我囉....唔制*
放左學同WING一齊返HOME!!!去左OK買士多啤梨乳酪雪條食....好味!!禁就過左一個早上和中午了。。。。牙WING SD左死神再3來了比我睇....好YA!!想睇好耐架喇----聽日又出黑鷺NA!正---睇埋ANEGO!!!仁仁...睇左好多アリス九號既相相....暈了*

|