金日真係超眼訓'' 第2堂睇本書''' 睇到眼訓﹏ 第3堂暴斃左。。。
之後一直都好眼訓... 放左學見到VAVA!!!同佢傾左陣就同WING反 HOME!!
反到HOME!!!金日我細妹好早開左電腦'' 無聊冇野做。係度玩PHOTOIMOACT!!!
好好玩// 整到D相。。 學畫眼線同胭脂。。 HAHA''