金日反到學!!個個都好CRAZY!!污底係度化妝﹏哈哈// YUKI笑死我..
之後睇其他班影都好好笑。 到我地影超不滿'''人地中2中3都可以唔紮辮影...得中4要紮//
整到好多班發皮4﹏ 好彩我同WING紮一邊唔驚姐...呵呵;''' 之後LUNCH就放學LU!!
MAI糖..小旎MAYI果咋去唱K!! 嗚''我同WING冇銀兩,, 去左行陣街就反HOME!!
反到去有線做這個阿爸真爆炸。 睇左陣/開電腦聽歌訓覺..... 超累。。
5點訓醒玩電腦。MIKE真係好可愛'' 睇佢地D PV!!!好正A!!個泰國綜藝好搞笑。
之後D野太無聊唔打LA!!

左GOLF右MIKE!!!MIKE好KAWAII!!

|