金日反學下就要出去參觀'' 行到超累'' 參觀完之後成班人去mk行''
痴線架'' 由石''結''尾。行去旺角''行左超耐。11個人係禁行''行左成粒幾中''
隻腳真係超攰。。 之後去左郎豪芳幫佢地係無印買野.. 買完野行多陣就去搭車//
同yuki!,,明明 西業ho哥散band!! 我同wing等緊車果時又唔想禁快反home!!
就去左mk行多陣...夜晚著住套tm校服係mk行好遭人鄙視。。 行多陣就搭車..
8點幾就反左home lu!!