金日一直訓唔想反學'' 點知8點幾MAI糖打黎。 嘈醒我'' 過多陣又訓著反。
9點半就起左身...好悶冇野做。。 就反學''反到去10點。。 無野做''
成日都冇食野...琴晚反到HOME都冇食'' 當LUNCH好有心情食M記果時[[[
又因為D野上上下西屎堂喊左出黎。。 嚇死佢地'' 之後就冇心情食野...
飲左杯奶昔,,就反反學''
謝謝所有關心我的人'' 我都愛你地'' <不是愛情那種>
哈哈。