金日反學好失敗''' YUKI向我放流料。 又話校服儀表。 點知係中3級。可惡''' 嚇得我 。
中文maths 2堂地理都訓左覺。。 好眼訓''' 明明話過要上堂﹏點知都係唔得///
lunch好多人一齊食飯。哈//好熱鬧....
死珮瑜同西業激死我拉。。 睇我地中1d相。 可惡T^T
哈。搵我SD歌冇錯。 我要你地個個愛上泰歌。哈//