哈,,衰佬...我E+先知你禁錫我架WOR。HAHA'' 你都係我至錫的人''
亞門你對我也真好。///
金日反學好努力的。堂堂都好比心機上堂...
不過會唔會太遲呢???中屎測驗又唔合格'''好可惡丫﹏
MATHS又唔識///激死我喇...
明明''西業你地要教我丫。