今日學校要interview,,我好緊張牙!!
之前聽人講話好難,,好彩我識炸!!嚇鬼死我la!!
interview完,,我同左cyrene,Z0E佢地影貼紙相,,cyrene請^_^
之後去左同佢食野,,之後就去左apm行街街,,超happy囉!!
今日超唔鋸囉~
上緊聖經堂果時,,
果條4762 (4762係我地個老師)係到講書la
講講下,,又話咩呢樣無謂果椒無謂喎,,果時我已經想串柒佢嫁la..
之後又話咩d人寫埋d日記都唔知做乜..
寫日記係比自己睇嫁ma,,又唔係比人地睇喎
又問我地你地話d人寫日記係咪好無聊牙?
我諗 : 我鍾意寫牙,,你吹咩!!我鍾意比人睇下,,唔得咩?!
乜都話無謂,,信耶穌就唔無謂
都唔知信黎做乜!!
講都尾你都係想我地信姐..我就偏唔信牙!......(閱讀全文)