Cursor by www.Soup-Faerie.Com


T
.xbaby`Y0u will l0ve me ? .3.


 

  2009-05-14

 

090514

聽日有人又生日啦 *3*
湯米弟弟 . 提早祝您生日大大大快樂!
希望您今年升到上去啦 `
話晒我地都2年同學.
升到F4如果又同班就3年啦 !
比心機Exam ah. 唔好成日掛住溝女啦 ! 嘻嘻`
生日快樂 <3



T0m Chinese .
全力投球 *V*






Just Missing .


-P0st Tim2:2009-05-14 09:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




 

  2009-05-13

 

090513

今日我家的寶貝生日 `
Li2婆生日大大大大大快樂啦 !
祝您要順利升F4噢 *v*
Baby . 我愛您 !  呵呵



聽日已經EXAM啦 !  唉 *v*
衝ahhhhhh . lee幾日5會打bl0g ger啦 !
黎到就係咁易比我cm我啦 ! thx <3啜





c0mm2nt <3



升班升班升班升班升班升班 !
我不能留 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


-P0st Tim2:2009-05-13 07:50 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




 

  2009-05-12

 

090512

T0m Li2生日.
在這祝她 , 生日大快樂!!!!!
一年靚過一年 !  日日都咁開心.
順利升高一ah 8妹仔 <33啜
i l0ve you s0 much ! ke

T0day . 都冇咩 .!  我訓左幾堂 !  呵
實在太攰 !  今日都冇咩心機去讀書咁 ! 唉 *3*
Maths . Miss up左超多野 !
不過好似都冇咩心機去聽 . 明明地啦 !
今日最開心就係堂Music啦 !
唉`  F3生涯最後1堂Music . 應該話係中學生涯Last 1堂cin岩!
除非留左班啦 ! 如果升Ger話. 今堂Music就係我最後1堂課啦!
Art都係 . F4之後就冇Music同Art啦 !
不過事實上我好中2戈2堂課 !
因為每堂都玩得好開心呢 !  哈哈 <33
懷念的 *VVV*   Just Missing .
很多很多的東西 . 到最後我只能懷念 ! 唉 *3*
人大了 !  真的變 !



c0mm2nt




也許痛的感覺  證明了愛的深淺


-P0st Tim2:2009-05-12 08:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


SIU_TENG
暱稱: . T.xbaby ;)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
鐘寶寶<3
三文堂
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2009-05-21
2009-05-17
2009-05-16
2009-05-14
2009-05-13
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 334
留言總數: 2403
今日人氣: 0
累積人氣: 14013