|
|
2009-05-14 |
|
090514
聽日有人又生日啦 *3*
湯米弟弟 . 提早祝您生日大大大快樂!
希望您今年升到上去啦 `
話晒我地都2年同學.
升到F4如果又同班就3年啦 !
比心機Exam ah. 唔好成日掛住溝女啦 ! 嘻嘻`
生日快樂 <3
T0m Chinese .
全力投球 *V*
Just Missing .
|
|
|
|
2009-05-13 |
|
090513
今日我家的寶貝生日 `
Li2婆生日大大大大大快樂啦 !
祝您要順利升F4噢 *v*
Baby . 我愛您 ! 呵呵
聽日已經EXAM啦 ! 唉 *v*
衝ahhhhhh . lee幾日5會打bl0g ger啦 !
黎到就係咁易比我cm我啦 ! thx <3啜
c0mm2nt <3
升班升班升班升班升班升班 !
我不能留 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
2009-05-12 |
|
090512
T0m Li2生日.
在這祝她 , 生日大快樂!!!!!
一年靚過一年 ! 日日都咁開心.
順利升高一ah 8妹仔 <33啜
i l0ve you s0 much ! ke
T0day . 都冇咩 .! 我訓左幾堂 ! 呵
實在太攰 ! 今日都冇咩心機去讀書咁 ! 唉 *3*
Maths . Miss up左超多野 !
不過好似都冇咩心機去聽 . 明明地啦 !
今日最開心就係堂Music啦 !
唉` F3生涯最後1堂Music . 應該話係中學生涯Last 1堂cin岩!
除非留左班啦 ! 如果升Ger話. 今堂Music就係我最後1堂課啦!
Art都係 . F4之後就冇Music同Art啦 !
不過事實上我好中2戈2堂課 !
因為每堂都玩得好開心呢 ! 哈哈 <33
懷念的 *VVV* Just Missing .
很多很多的東西 . 到最後我只能懷念 ! 唉 *3*
人大了 ! 真的變 !
c0mm2nt
也許痛的感覺 證明了愛的深淺
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 112 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|