今日~9:30起左身...無聊..HER左一陣,玩電腦&睇電視~約10:30就落左街""約左翠兒&谷谷&呀茵12:00係柴灣地鐵站東海堂面包店門口等大獲..遲左5min先到...各位5巧e c bor...!!之後係度遊H.K去左荃灣反公園.. 九龍塘行街..之後去佐孰行街....再去S.K.W無聊....之後同翠兒番c.w..再番HOME...@.@!!番歸玩電腦..睇電視&傾電話...瞓覺覺...!!
荃灣反公園~~xD=]
三條友5知想點..wakaka~~
嘩~帆船出海呀~~!!
兩條友辦無間道..xP=]
|