其實我咁多年黎,由18歲起,倘惱就全部都係LOVE字,好想得到愛情,好想找到真愛
係我世界,好有童話式,但係現實係冇, 可能小時候睇好多愛情童話卞通, 冇諗過現實咁殘酷
而且~,可能,我自己又係曾經長情過,之後變成,冇所謂咁, 唉 係既, 由細到大到,自己一個人,成日見到身邊,一對對,
表哥都拍左N次先得到幸福,表姐拍左呁多次,未又係咁, 但對我黎講,我一直都唔係好了解愛係點
我只想,咩都好順利咁一齊,簡簡單單, 開開心心, 同信任,但係,我真係好難打到真愛呢種想法
而且~我又好快唔中意, 所以~ 對我黎講,真係好難講結婚,同拍拖,
但可能真係拍得太多了, 拍到,真係去到冇感覺, 所以今次,第一次冇太傷感既想法,
其實我一直係到諗,其實一直係我問題呀,定係D男人追你時候就對你特別好,但當得到你時候就火花一開始就好SWEET
之後,慢慢,慢慢就冇左, 其實回想番起黎, 我真係冇乜吸引到男人既歡心,其實仲有既,我覺得我從來都未試過係分手被男仔挽留過
今次我都唔例外.,其實都有少少唔開心, 一開始我心態只係試下,同呢個人發展,
同埋心態都係想搵人陪, 但又要愛, 其實又冇乜, 世上,只有父母最好, 可能我自己已對愛情冇信心
今日心情都有少少失落喇, 本應好好,初時,我都好BUY,阿輝呢類型,但係,佢太悶喇,
而且我覺得拍拖,係有種責任,而唔係享受, 出街就只係記託
而唔係愛, 到目前, 我諗,暫時,半放棄感情事先, 而且~,等我重新整好自己身體同健康
同埋生活既活動,搞好, 咁應該借脫離愛情想法, 無論網上,學校,APSS~去結交都好, 依家係時候回復番,單身日子,
唔, 我覺得,男人對我黎講,再冇任何傷害,因為我好了解男人心態十個八個都係狗公,
唔
|